Nuffnang

Sabtu, 15 Disember 2012

Faizal Tahir - Google Blog Search

Faizal Tahir - Google Blog Search


Gambar <b>Faizal Tahir</b> Lelong Trofi FOR GAZA? | Berita Semasa

Posted: 20 Nov 2012 08:01 AM PST

Faizal Tahir Gaza Gambar Faizal Tahir Lelong Trofi. Bantu Rakyat Palestin di Gaza!

Gosip Artis Malaysia : Nampaknya artis Malaysia yang seorang ini, Faizal Tahir cukup prihatin dengan masalah rakyat Palestin di Gaza. Derita rakyat Palestin yang terus diserang dan dibedil oleh bala tentera Zionis Laknatullah menyebabkan Faizal Tahir sendiri mengambil inisatif dengan menjual kebanyakan trofi berprestij yang pernah dimenanginya…Antara tofi yang ingin dijualnya ialah :

  • Trofi Anugerah Industri Muzik (AIM)
  • Trofi Anugerah Juara Lagu (AJL)
  • Trofi Anugerah Bintang Popular (ABPBH)
  • Trofi Anugerah Planet Muzik (APM)
Jikalau sebut trofi yang pernah dimenangi Faizal Tahir, memang banyak. Tetapi…..yang mengejutkan, Faizal Tahir mahu lelong kesemua trofi yang pernah beliau simpan & miliki selama ini. Dan duit penjualan trofi tersebut akan disumbangkan ke Gaza. Subhanallah.

Faizal Tahir Di Twitter : Simpati dengan Rakyat Palestin di Gaza

Faizal Tahir Palestin Gambar Faizal Tahir Lelong Trofi. Bantu Rakyat Palestin di Gaza!

Faizal Tahir Twitter Gambar Faizal Tahir Lelong Trofi. Bantu Rakyat Palestin di Gaza!

Ya..benarlah. Di akhirat kelak bukan trofi-trofi yang pernah dimenangi artis Malaysia ini yang akan dipersoalkan tetapi amalan yang sempurna dan juga amal jariah yang akan dipersoalkan kelak. Kepada yang lain dan artis Malaysia amnya, buatlah semampu yang boleh. Jika tidak dengan bentuk tenaga fizikal ataupun wang ringgit, doakan untuk rakyat Palestin di Gaza. Itu sudah cukup baik.

Ini kerana, sekarang ini jikalau dihitung harinya. Sudah pun masuk hari yang keenam serangan Zionis Israel yang kejam & berperikemanusiaan di mana ada tanda-tanda akan berhenti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan