Nuffnang

Sabtu, 15 Disember 2012

Jamal Abdillah - Google Blog Search

Jamal Abdillah - Google Blog Search


makan malam khas bersama <b>jamal abdillah</b> - myartis.com

Posted: 25 Oct 2012 04:35 AM PDT


Pada 24 November ini, raja pop Jamal Abdillah akan membuat persembahan khas dalam satu majlis makan malam bertajuk "Malam Penghujung Rindu bersama Jamal Abdillah" di Hotel Singgahsana, Petaling Jaya, Selangor (HSPJ).

Persembahan tersebut dijangka memukau kira-kira 600 hadirin dengan lagu-lagu popularnya yang pasti memikat jiwa. Ia bertujuan menyediakan platform untuk penyanyi dan penghibur itu menghiburkan peminat setia yang rindukan suaranya.

Klik untuk imej besar...

"Kami mahu peminat berinteraksi dengan personaliti kegemaran dan menonton persembahan bertenaga. Dengan usaha ini, kita berharap bahawa ia boleh membantu mengembangkan industri muzik tempatan menjadi satu wadah yang istimewa," kata Norashekin Yusof, Pemangku Pengurus Besar HSPJ dalam sidang akhbar yang diadakan hari ini.

"Inisiatif ini juga akan dilihat sebagai detik 'kemunculan semula' untuk HSPJ bagi membina semula kesetiaan pelanggan dan mengukuhkan reputasi jenama hotel. Kita mempunyai artis yang hebat untuk persembahan lain selepas ini seperti Datuk Siti Nurhaliza, Dato' M. Nasir, Anuar Zain dan ramai lagi.

"Selain itu, kami juga merancang untuk membawa lebih banyak penyanyi dan band di HSPJ bagi melaksanakan hasrat murni ini. Oleh yang demikian, kami akan memastikan setiap persembahan akan memberi kesan mendalam yang sukar dilupakan," tambahnya.

Untuk info, HSPJ yang terkenal dengan masakan Malaysia menyediakan seorang Chef terkenal iaitu Chef Khairuddin yang mempunyai lebih 20 tahun pengalaman dalam bidang masakan. Malah permaidani merah juga akan dipasang bagi menyambut kehadiran penonton disamping beberapa tiket bertuah untuk hadiah-hadiah menarik semasa persembahan.

Tiket untuk persembahan dan makan malam berharga dari RM300 hingga RM600 bagi individu manakala tempahan meja dari RM3,000 hingga RM6,000 satu meja.

Untuk tempahan, sila hubungi 03-7680 9619 / 03-7680 9635 (KUB) atau 03-7956 2100 / 013-3772633 (Cik Nani - HSPJ)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan