Nuffnang

Khamis, 13 Disember 2012

Fida Ibrahim - Google Blog Search

Fida Ibrahim - Google Blog Search


&#39;kami selesa berkawan&#39; - zalif sidek dan <b>fida ibrahim</b> - ammboi dot com

Posted: 20 Nov 2012 11:00 PM PST

'Kami Selesa Berkawan' – Zalif Sidek Dan Fida Ibrahim | Mungkin sidah ramai tahu mengenai gosip antara Zalif Sidek dan Fida Ibrahim. Kemesraan antara mereka bukan rahsia lagi. Walaupun mereka tidak memberi apa-apa penjelasan sebenar mengenai status hubungan mereka berdua, namun mereka suda meluahkan pandangan masing-masing dalam sebuah portal hiburan.

Menurut laporan Media Hiburan, mereka telah mengesahkan kesahihan hubungan cinta antara Zalif dan Fida. Khabarnya mereka sememangnya sedang hangat dilamun cinta. Zalif mewakili Fida memberitahu, mereka mula rapat sejak Ogos lalu.

"Kami mula rapat sekitar tiga bulan yang lalu. Boleh saya katakan bahawa dia (Fida) ialah teman wanita yang paling baik dengan saya sekarang. Jika ada apa-apa masalah, saya akan berkongsi dengan Fida dan begitu juga sebaliknya. Saya senang berkawan dengan Fida dan kalau ada jodoh, saya tidak menolak. Fida juga banyak membantu saya dalam hal yang berkaitan dengan hidup,"ujar Zalif.

Sementara itu, Fida pula memohon agar perhubungannya dengan Zalif yang baru saya bermula tidak disalah erti mana-mana pihak.

"Soal hati dan perasaan bukanlah sesuatu yang boleh dibuat-buat. Alhamdulillah, saya suka berkawan dengan Zalif dan sekarang saya cukup gembira," ujar Fida ringkas.

CARIAN BERKAITAN

  • zalif sidek dan fida ibrahim (9)
  • fida ibrahim couple (2)
  • zalif sidek dan (2)
  • show fida (2)
  • zarif sidek dan (1)

Tags: , , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan