Nuffnang

Jumaat, 22 Februari 2013

Farid Kamil - Google Blog Search

Farid Kamil - Google Blog Search


<b>Farid Kamil</b> Komen Laporan Akhbar — “Ia Seolah Olah Cuba Untuk <b>...</b>

Posted: 12 Jan 2013 04:41 AM PST

Semalam, dunia hiburan Malaysia di'kejutkan dengan satu laporan akhbar yang menulis penafian Farid Kamil akan dakwaan isterinya Diana Danielle di'tahan di lapangan terbang.

Laporan tersebut menyebut yang Diana Danielle kononnya di'tahan oleh pihak berkuasa Lapangan Terbang Antarabangsa Sydney tidak di'benarkan untuk terbang kerana usia kandungan melebihi had di'benarkan.

Hari ini melalui sebuah video terbitan MIG, Farid Kamil tampil memberikan penjelasan yang beliau di'ajukan soalan yang sedikit lain daripada apa yang di'laporkan dalam artikel tersebut.

"Saya ditanya sama ada benar Diana Danielle ditahan di sana (Sydney) — saya tanyakan kembali kenapa ditahan tetapi wartawan tersebut berkata dia tidak tahu," ujar Farid Kamil.

"Apabila (keluar) kenyataan pagi ini, saya turut hairan kenapa Diana Danielle dikaitkan dengan isu ditahan sedangkan dia pergi ke sana untuk melanjutkan pelajaran"

"Apa yang tertulis dalam akhbar tersebut seolah olah cuba mereka cerita untuk mengaibkan diri saya," anda boleh dengarkan penjelasan penuh Farid Kamil berkaitan isu ini dalam video di'atas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan