Nuffnang

Jumaat, 22 Februari 2013

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


Temuduga Dengan <b>Tomok</b> | EH!

Posted: 14 Dec 2012 02:06 AM PST

Kita mengenal anak muda ini sedari zaman sekolahnya lagi. Kembara muziknya telah melewati pelbagai fasa sehingga kini dia dilihat semakin matang menyusun diari kerjaya sebagai pemuzik yang dihormati.

TOMOK1 TOMOK

SEMAKIN AKTIF BERLAKON, SEJAUH MANA TOMOK MAHU PERGI DALAM BIDANG INI? 

Biar apa yang saya lakukan, saya akan pastikan semuanya dilakukan degan sebaik mungkin. Sama juga seperti bidang lakonan saya berharap apa yang saya berikan mampu memberi impak kepada yang menonton. Dan ya saya mahu melangkah lebih jauh dalam bidang ini.

PELAJARAN TERBAIK YANG ANDA DAPAT SEPANJANG BERGELAR SELEBRITI?

Tidak cepat berputus asa dan sentiasa tabah menghadapi setiap dugaan yang ada dalam bidang ini.

PERNAH PUTUS ASA SEPANJANG MENJUAL BAKAT SEBAGAI ANAK SENI DI MALAYSIA?

Tidak, malah kegagalan menjadikan saya lebih matang untuk meneruskan perjalanan karier sebagai seorang anak seni.

CARA ANDA MENANGANI TEKANAN DARIPADA SUARA-SUARA SUMBANG YANG MENGKRITIK KERJAYA ANDA?

Bagi saya setiap teguran mahupun kritikan yang datang harus diambil positif untuk kita menjadi insan yang lebih baik. Saya sentiasa berfikiran positi dan tidak cepat melatah.

LAGU YANG PALING MEMBERI KESAN SEPANJANG BERSAMA NEWBOYZ?

Sejarah Mungkin Berulang

BILA LELAKI MERAJUK >>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan