Nuffnang

Jumaat, 22 Februari 2013

Fizz Fairuz - Google Blog Search

Fizz Fairuz - Google Blog Search


Komen Almy Nadia Berkenaan <b>Fizz Fairuz</b> Putus Tunang Dengan <b>...</b>

Posted: 19 Feb 2013 08:19 PM PST

Posted by Unknown Wednesday, 20 February 2013
" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Almy Nadia sebelum ini enggan membuka mulut tentang perkara sebenar & menunggu kenyataan pertama keluar dari Fizz Fairuz tentang kontroversi pertunangan beliau minggu lalu.

Sebagai respons kepada apa yang di'dedahkan oleh Fizz Fairuz hari ini kepada Harian Metro, Almy Nadia mengakui yang dirinya juga baru tahu yang wanita tersebut merupakan isteri orang.

"Saya baru dapat tahu yang dia (Fizz Fairuz) bertunang dengan isteri orang tetapi saya tidak mahu masuk campur urusan mereka," ujar Almy Nadia yang tahu akan perkara ini beberapa hari lalu.

Memberikan komen tentang ada kemungkinan Fizz Fairuz terkena buatan orang, Almy Nadia tidka menolak perkara itu terjadi kerana selama ini Fizz Fairuz tidak pernah berkelakuan pelik sebegitu.

"Sebelum ini Fizz (Fairuz) tidak pernah menunjukkan perkara pelik seperti apa yang sudah terjadi — saya pernah menyuruhnya pergi berubat tetapi entahlah," ujar beliau enggan mengulas lanjut.

Artikel lain berkenaan kisah Fizz Fairuz, Almy Nadia dan Azlyn Massiela:

Baca Lagi Artikel Berkaitan : Fuh Artis, Fuh Gosip, Fuh Panas

FUH!!! KAMI KONGSIKAN SEGALANYA

Tajuk : Komen Almy Nadia Berkenaan Fizz Fairuz Putus Tunang Dengan Isteri Orang
Ditulis oleh Unknown
Rating Blog 5 dari 5

Fuh!! amacam?nak lagi?kalau nak tengok/baca entry macam ni lagi boleh clik pada kategori di sidebar sebelah kanan. Kalau nak copy mohon nyatakan sumber dan backlink kan ke entry ini. http://www.fuh.my/2013/02/komen-almy-nadia-berkenaan-fizz-fairuz.html. Fuh!! Harap maklom .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan