Nuffnang

Jumaat, 22 Februari 2013

Shaheizy Sam - Google Blog Search

Shaheizy Sam - Google Blog Search


MissNiniey Diary: <b>shaheizy sam</b>

Posted: 17 Dec 2012 08:24 AM PST

kenal kan dengan shaheizy sam ni . today aku dikira bertuah laa dapat jumpe dia and mummy dia dekat rumah dia sendiri . teruja babe . selalu tgk dalam tv je . sekali jumpe real . alahai . hensem and cutenyaaaa . rumah dia dekat ____________ . tak boleh gtaw . biarlah rahsia . okayy . nak tahu chane aku boleh sampai ke rumah dia ? macam ni .. en.tunang aku ni pergi shoot kat rumah dia that dayyy . biasa laa bawak barang banyak . pastue adalah satu benda ni tertinggal kat rumah sam ni . bila sampai office baru teringat benda tue tertinggal . so kena ambil balik laa barang tue . aku dah lah penat baru sampai rumah . otak pon letih sebab exam td , terpaksa teman jugak si mamat ni pergi ambil barang tue . jaoh jugak la kan dari shah alam pergi rumah diaaa . 
sampai je perumahan rumah , makkk aii . gelap tiada cahayaaaa . sampai je rumah diaaa , lepak kat dapur tgk sam and mami tgh makan . sam dalam rumah pon still hensem okayyy . siap lambai-lambai tangan gituuuu ! dapat jugak aku jumpe diaaa . rumah dia sempoi gilaaa . tak paham chane rumah dia tuee . HAHA .. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan