Nuffnang

Selasa, 19 Februari 2013

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


Hans Rancang Kahwin 2014 Dengan <b>Neelofa</b>?

Posted: 24 Jan 2013 07:00 PM PST

Kalau nak diikutkan hanya Neelofa sahaja yang dikatakan kekasih kepada Hans Isaac buat masa ini. Dan Hans sendiri mengakui akan berkahwin pada tahun hadapan, 2014.

Masih menjadi tanda tanya samaada Neelofa atau bukan calon kepada perancangan perkahwinan Hans itu. Namun tidak menolak jika Neelofa adalah gadis yang dicari-cari selama ini.

Ini komen Hans yang memetik portal mStar..

"Kini apabila ibu sudah tiada, tibalah masa untuk diri sendiri. Paling awal pun saya sasarkan untuk berkahwin pada pertengahan 2014,

"Saya memang hendak berkahwin tetapi soal kahwin bukan perkara yang boleh dibuat main-main.

"Saya mahu perkahwinan yang kekal bukan bercerai-berai selepas tempoh tertentu. Saya perlukan waktu dan pasangan yang sesuai,

"Kami (Hans dan Neelofa) berkawan tetapi saya tidak mahu ulas lanjut sejauh mana hubungan kami.

"Jika hubungan itu berkesudahan dengan kebaikan atau keburukan, ia akan meninggalkan impak yang kurang manis kepada kami jika asyik bercerita mengenainya," -Hans.

views | Tag: , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan