Nuffnang

Ahad, 17 Mac 2013

aizat amdan - Google Blog Search

aizat amdan - Google Blog Search


Tentang Hati : Congrats To <b>Aizat Amdan</b> !

Posted: 10 Jan 2013 05:51 AM PST


Masih terasa kehangatan juara lagu bukan, walaupun aku masih belum berkesempatan untuk menonton sepenuhnya juara lagu yang ke 27 yang berlansung pada hari ahad yang lalu tapi aku tetap nak bercerita pasal " anugarah Juara Lagu yg ke 27 juga..
Sebenarnya banyak entri yang aku dah draft, tapi masa amat mencemburui aku, so tak berkesempatan nak publish kan entri. Oh ye, sebelum aku berbalik kpd cerita pasal juara lagu. Aku dah tukar balik template blog aku agar mudah kawan-kawan nak baca..hehe..ada yang kata tak boleh baca, dan macam2 lagi.. thanks kawan2 kerana sudi advise aku ye..
Berbalik pasal juara lagu, first sekali aku nak ucapkan tahniah kepada Aizat hamdan kerana  Berjaya membawa lagu "terukir dibintang " hasil ciptaan lirik dan penyanyi asal " Yuna azrai " dengan sungguh baik..aku kagum la...hehe

awat skema kan ayat aku ni kan...

Berikut ialah keputusan penuh AJL27 untuk tatapan anda:-


1. Juara -terukir dibintang (Yuna Zarai) - disampaikan oleh Aizat
2. Naib Juara - Idola - Azlan type writer
3. Tempat ketiga- Ku akui - Hafiz
4. Vokal terbaik -Ku Akui - Hafiz
5. Persembahan terbaik - Teman penganti ( Black & RJ )
 Sebenarnya, aku tak menyangka yang lagu terukir dibintang menjadi juara sbb aku ramalkan  lagu " teman penganti " atau shila  hamzah akan menjadi juara..namun rezeki berpihak kepada " yuna kan..
Yang paling suka huby aku la, sbb dia agak minat dengan yuna..kalau lagu yuna kat radio diputarkan pasti dia turut serta menyanyi  taw..hehe
Lagi satu aku agak frust bila tgk "AA" dukung adira…hahahaha

sumber gambar dari gua.com, more story klik sini ok 
persembahan bersahaja..makin kacak kan dia...hehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan