Nuffnang

Ahad, 17 Mac 2013

Iqram Dinzly - Google Blog Search

Iqram Dinzly - Google Blog Search


<b>iqram dinzly</b> merajuk kerana jalan jalan cari makan (jjcm) - Blog Fyna

Posted: 05 Mar 2013 06:36 PM PST

If you liked this post, say thanks by sharing it

IQRAM DINZLY MERAJUK KERANA JALAN JALAN CARI MAKAN (JJCM) | IQRAM DINZLY MERAJUK | IQRAM DINZLY JALAN JALAN CARI MAKAN (JJCM) | IQRAM DINZLY JJCM | QI RAZALI JALAN JALAN CARI MAKAN (JJCM) | PENGACARA BARU JALAN JALAN CARI MAKAN (JJCM) | PENGACARA JALAN JALAN CARI MAKAN (JJCM) | JALAN JALAN CARI MAKAN (JJCM) TV3 | JJCM TV3

IQRAM DINZLY JALAN JALAN CARI MAKAN (JJCM)

IQRAM DINZLY MERAJUK KERANA JALAN JALAN CARI MAKAN (JJCM) | Bukanlah Qi Razali merampas tugas Iqram Dinzly sebagai pengacara program popular Jalan Jalan Cari Makan (JJCM), seperti jahat sangat bunyinya teman tapi mesra Nelydia Senrose itu. Eh.

Pihak produksi yang menerbitkan JJCM telah sebulat suara untuk kembali mengambil Qi Razali sebagai pengacara program itu menggantikan Iqram Dinzly yang telah melakukan tugas itu dengan baik sebelum ini.

Tetapi di'sebalik keputusan mereka, Iqram Dinzly mengakui yang beliau terasa hati dengan apa yang terjadi — semua pengorbanan beliau untuk program itu seolah olah di'pandang hanya sebelah mata.

"Saya terasa dengan keputusan itu dan saya memang merajuk dengan mereka. Saya sanggup tolak tawaran berlakon kerana mahu tumpukan sepenuh perhatian kepada program terbabit"

"Tiba-tiba, lagi dua episod sebelum musim itu berakhir, saya diberitahu tidak lagi akan mengendalikan program itu," luah Iqram Dinzly.

"Ada juga saya bertanya pada mereka kenapa khidmat saya ditamatkan? Kalau nak kata saya gagal mengendalikannya, saya banyak mendapat maklum balas positif daripada penonton, peminat dan golongan VIP"

"Bagaimanapun alasan diberikan, pemilihan Qi dibuat atas dasar kehendak penaja & konsep kali ini memerlukan pengacara berlakon. Jika itu alasan mereka, saya terima saja," tambahnya lagi.

SUMBER

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan