Nuffnang

Sabtu, 2 Mac 2013

Fida Ibrahim - Google Blog Search

Fida Ibrahim - Google Blog Search


ZALIF SIDEK TEMAN BARU <b>FIDA IBRAHIM</b> - My Life & My Forever <b>...</b>

Posted: 29 Oct 2012 11:31 PM PDT

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
untunglah siapa yg dapat fida kan .. cantik dan manis orang nya .. x sangka pula x student SHAHPUTRA nie seorang yg sukekan jenaka .. sampai teman lelaki terbaru dia juga adalah pelakon komedi .. haiii x sangka pula pilihan dia skrg nie adalah pelakon komedi Zalif Sidek .. yelahhh ...
 ingatkan pelakon secantik Fida akan cari teman lelaki yg handsome , kacak dan macho .. paling tidak macam Fahrin Ahmad .. ekekke .. hati orang kann siapalahh yg tahu .. apa2 punn akak suke kalau mereka jadi berdua ... macam sepadan jeee .. zalif lakk tembam2 tembun gituuu .. haiiiiiiii ;))

PETALING JAYA: Pelakon Rafidah Ibrahim (Fida) mengakui sedang berkawan rapat dengan pelakon komedi Zalif Sidek selepas hubungannya dengan pelawak Mamat (Sepah) dan seorang usahawan bergelar 'S' menemui kegagalan.
Fida, 26, berkata, dia mulai rapat dengan Zalif atau nama sebenarnya Md Zalif Naquiyudin Wan Abu Bakar Sidek, 27, sejak dua bulan lalu kerana kesungguhan lelaki itu yang mahu mengenalinya dengan lebih dekat.
"Kami baru berkawan rapat dan belum ke tahap bercinta. Rasanya tak salah kalau saya bagi peluang kepada dia (Zalif). Lagi pun, masing-masing masih solo.
"Dia seorang lelaki yang budiman. Saya suka dengan keberanian dan keikhlasannya mahu mengenali saya dengan lebih mendalam," katanya ketika ditemui mStar Online.
Mengenai keintimannya dengan Zalif yang juga seorang pelakon komedi, Fida berkata, dia mudah tertarik dengan lelaki yang gemar berjenaka dan periang.

dia nie pelakon komedi yg berlakon dgn Lisa jadi bapa tuu kan .. haaa akak suke citer tuu .. cute sgt dia jadi bapa .. kira dia nie pelakon komedi yg sedang meningkat naik .. lebih kurang pesaing Zizan lahh nie ... ;)
apa2 punn semoga mereka kekal berkawan dan akhirnya bercinta dan kawinnnnnnnn .. hope will be happy ending .. suke je akak nie .. sbb tgk dia dan fida nie cute ekkeke ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan