Nuffnang

Isnin, 15 April 2013

Juliana Evans - Google Blog Search

Juliana Evans - Google Blog Search


<b>Juliana Evans</b> Kongsi P&#39;kembangan Baru Di Keek

Posted: 10 Apr 2013 10:34 PM PDT


Pastinya sekarang semua tengah demam dengan aplikasi Keek dan WeChat yang semakin popular di kalangan pemilik telefon pintar kebelakangan ini.

Pelakon Juliana Evans, 24, atau Jue yang kini sedang melanjutkan pelajaran peringkat Ijazah Sarjana Muda di Universiti of Michigan, Amerika Syarikat turut menggunakan aplikasi terbaru itu untuk berkongsi perkembangan terbarunya sepanjang berada di sana khas buat peminat setianya.

Jue juga aktif dengan menjalani beberapa uji bakat lakonan di bumi Uncle Sam itu untuk mengembangkan lagi cita-cita dan bakatnya di sana.

Baguslah mana tahu rezeki Jue di sana sekali gus dapat mengharumkan nama negara seperti yang dilakukan penyanyi berbakat besar, Yuna dan Zee Avi sebelum ini.

Jom layan dulu video daripada Jue ini ya!

Apr 10, 2013 | In the dressing room EXHAUSTED by juliana_evans on Keek.com

Oleh: AUDREY LEE

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Gambar <b>Juliana Evans</b> di Amerika Syarikat

Posted: 14 Feb 2013 09:22 PM PST

Pada: Jumaat, 15 Februari 2013 Kehidupan Juliana Evans di Amerika yang sedang dok belajar ketika ini memang sangat dirindui oleh peminat pelakon jelita ini. Bahkan kemunculannya di kaca TV pasti menyinari suasana filem/drama berkenaan.

Namun seperti biasa kehidupan di Amerika bukanlah sama dengan di negara sendiri, pasti akan berubah 90 darjah mengikut trend di sana. Juliana yang dikaitkan dengan lelaki tempatan Amerika bernama Nate Miller pada waktu dahulu sememangnya bukan lah menjadi biasa, malah kekerapan mereka bergambar bersama banyak kali dimuat naik oleh Juliana.

Soal cinta dan kehidupan tidak dapat dipisahkan, ini lah gambar yang dimuat naik oleh Juliana ketika berada di Amerika.

Tag: , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

<b>Juliana Evans</b> Kongsi Perkembangan Baru Di Keek | Katak Comel <b>...</b>

Posted: 11 Apr 2013 12:51 AM PDT

Posted by admin on April 11th, 2013

Juliana Evans Kongsi Perkembangan Baru Di Keek

Boleh dikatakan sekarang ini, aplikasi Keek dan WeChat telah membuat semua orang demam terutama di kalangan pemilik smartphone kebelakangan ini.

Tidak terkecuali juga buat pelakon berdarah campur ini, Juliana Evans yang sedang melanjutkan pelajaran peringkat Ijazah Sarjana Muda di Universiti of Michigan, Amerika Syarikat yang turut menggunakan aplikasi terbaru itu untuk berkongsi perkembangan terbarunya khas buat peminat setianya.

Selain itu, beliau juga aktif dengan menjalani beberapa uji bakat lakonan di bumi Uncle Sam itu untuk mengembangkan lagi cita-cita dan bakatnya di sana.

Sebelum anda pangkah blog ini, mari layan dulu video daripada Jue ini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan