Nuffnang

Khamis, 30 Mei 2013

Aliff Aziz - Google Blog Search

Aliff Aziz - Google Blog Search


"Jangan Kaitkan Saya Dengan Adira Lagi" - <b>Aliff Aziz</b> | Oh! Artis

Posted: 17 Apr 2013 08:03 PM PDT

ohartis-aliff-aziz-putus-adira-2

Selepas pelbagai kontroversi yang melanda Aliff Aziz, dan desas desus percintaannya dengan penyanyi Adira hangat diperkatakan. Ditambah lagi dengan beberapa gambar mesra yang dimuatnaik dilaman sosial instagram milik mereka.

Kini setelah diasak dengan pelbagai pertanyaan, Alif Aziz sendiri mengakui bahawa mereka sekadar berkawan rapat dan tiada lagi hubungan istimewa antaranya dan Adira. Malah Alif tidak mahu lagi dirinya dikaitkan dengan Adira.

"Kalau boleh jangan kaitkan saya dengan Adira. Saya sudah tidak mahu sebarang cerita-cerita kami diungkit lagi. Cukup sampai di sini sahaja dan saya mahu serius dalam kerjaya dan mengulangi zaman kegemilangan saya". Jelas Aliff.

Kedinginan hubungan mereka juga dapat dilihat melalui luahan rasa terhadap Adira yang dipanggilnya "Snow White" dilaman sosial Twitter milik Alif.

files.php

OHARTIS: BAGUSLAH TU ALIFF, BETTER TUMPUKAN PADA KERJAYA DARIPADA CINTA. NANTI KALU DAH JUMPA CINTA SEJATI TERUS KAHWIN JE.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan