Nuffnang

Khamis, 30 Mei 2013

Yuna - Google Blog Search

Yuna - Google Blog Search


(VIDEO)Aizat <b>Yuna</b> Bergabung Menerusi Lagu Dwihati, Memang <b>...</b>

Posted: 26 May 2013 08:11 PM PDT


Akhirnya yang dinanti-dinanti dan diimpi-impi selama ini tiba jua.  Gabungan Aizat dan Yuna menjadi kenyataan. Pasti ramai yang melompat kegembiraan dengan kemunculan lagu Dwihati yang menyaksikan kelunakan suara 2 penyanyi hebat ini.

dwi hati

telekung

P.S: Telekung travel ini terbaik sangat jika anda ingin pergi berjalan-jalan. Mudah dibawa, kecil dan ringan. Boleh masuk dalam handbag dengan mudah. Hanya RM29 sahaja. Pelbagai saiz boleh didapati. Layari Facebook Gudang.My untuk info lanjut.

Kekacakan Aizat memang makin terserlah sejak tampil dengan imej berkumis ini. Pasti banyak gadis di luar sana yang tergoda. Abang Nara pun terasa nak simpan kumis pulak. Boleh nampak matang dan cool macam Aizat. Video klip Dwihati di bawah untuk tatapan anda.

Abang Nara turut ingin mencadangkan agar Aizat dan Yuna bercinta. Mereka berdua memang sangat sesuai. Sama cantik sama padan. Sama-sama suara sedap. Sama-sama kreatif. Sama-sama saling melengkapi. Memang akan menjadi pasangan yang sangat romantis dan awesome di pandangan Abang Nara. Apa pula kata anda?

P.S: Mitsubishi Triton hanya RM72,000 sahaja

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan