Nuffnang

Khamis, 2 Mei 2013

Syamsul Yusof - Google Blog Search

Syamsul Yusof - Google Blog Search


Puteri Sarah Liyana Nafi Jalin Hubungan Cinta Dengan <b>Syamsul</b> <b>...</b>

Posted: 29 Apr 2013 06:53 PM PDT

Jika ada peminat yang masih tertanya tanya status sebenar hubungan Puteri Sarah Liyana dan Syamsul Yusof seperti di'dakwa Ammar Alfian, ini ada jawapan yang menafikan cinta antara mereka wujud.

Bercakap kepada GUA hari ini, Puteri Sarah Liyana menafikan wujudnya sebarang hubungan cinta antara beliau & Syamsul Yusof seperti di'dakwa dan turut menyifatkan Ammar Alfian sebagai tidak matang.

BACA: Ammar Alfian Ugut Syamsul Yusof Di Twitter Kerana Cemburu?

"Saya dah move on. Dia pun dah ada teman wanita. Saya dah malas nak fikir mengenai perkara yang keluar dari mulut dia tentang saya"

"Saya dah penat dengan semua ini. Dia ada bukti ke nak tuduh saya kini bercinta dengan Syamsul? Apa yang dia buat ni merupakan satu tindakan yang tidak matang," jelas Puteri Sarah Liyana ringkas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan