Nuffnang

Rabu, 5 Jun 2013

Bront Palarae - Google Blog Search

Bront Palarae - Google Blog Search


aku ADI EMRAN: GLAM LELAKI MAC 2013 : <b>BRONT PALARAE</b>

Posted: 24 Feb 2013 05:08 AM PST


Dah dapatkan GLAM LELAKI terbaru? Bront Palarae uals as cover guy! Baru dapatkannya malam semalam. Ingatkan nak terus entry ni semalam tapi tak ada mood ngko...... Ye la semalam lepas keluar tu bila tiba je umah ingatkan nak chas bateri kamera, carik macam nak rak ngko. Seingat aku, aku letak charger bateri tu kat satu tempat je, tapi seriusly tak jumpa..... Nak kata aku salah letak, tunggang terbalik jugak rumah tu aku kerjakan semata-mata nak carik tapi non hadoooo... Itu yang pertama, yang kedua besoknya (pagi tadi ler tu) kena kerja ngko. Ko bayangkan penjawat awam macam aku ni, hari Ahad kena kerja, maunya tak meroyan. Hah kesudahnya tak koser aku nak bukak laptop nak online bagai...
Tapi hari ni bila mood dah stable barulah ada nafsu sikit nak buat entry ni. Bront Palarae? Ahaks good choice! Wokey edisi kali ni GLAM LELAKI nak highlightkan 100 senarai sumber stail, gaya hidup, shopping, gajet dan grooming bagai. Ala-ala direktori laa.... excited jugak bila baca. Yang lain-lain tu kena beli dan baca sendiri..... Chauu, nak tengok ANTM cycle 19 kat STARWORLD HD. First episode ngko...

Afdlin Shauki, <b>Bront Palarae</b> Dan Zain Saidin Sertai Misi Ke Gaza |

Posted: 04 Dec 2012 12:37 AM PST


Syukur sangat-sangat Abang Nara melihat semangat juang jitu yang ditunjukkan oleh selebriti-selebriti Malaysia. Untuk makluman, Afdlin Shauki, Bront Palarae dan Zain Saidin telah pun bertolak ke Gaza untuk menjalankan misi masing-masing. Semoga perjuangan mereka dirahmati olehNya.

misi ke gaza

Abang Nara tak sempat nak check sama ada mereka bertiga di bawah satu misi yang sama atau berlainan. Yang pastinya, Afdlin Shauki ada bersama-sama dengan Bront Palarae. Mungkin Zain Saidin pergi dengan kumpulan yang lain. Apa pun sama-sama kita doakan agar mereka bertiga selamat sepanjang berada di Gaza.

misi ke gaza

Rasanya banyak lagi selebriti tempatan yang telah, sedang dan akan terbang ke Gaza untuk memberikan bantuan. Semoga segala urusan mereka dipermudahkan. Untuk anda yang ingin membantu tetapi tidak ada kelapangan masa, bolehlah menderma menerusi SMS. Hanya perlu taip PALESTIN10 (nilai RM 10/5/3/1) dan hantar ke 39111 (Aman Palestin).

gaza

Untuk info lanjut tentang aktiviti, sumbangan dan perkembangan terkini, boleh LIKE Facebook Aman Palestin.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan