Nuffnang

Sabtu, 29 Jun 2013

Nubhan - Google Blog Search

Nubhan - Google Blog Search


Ada Apa Siti Nordiana, <b>Nubhan</b> Di Pulau Perhentian? - Murai.com.my

Posted: 27 Jun 2013 05:00 AM PDT

gosip | Gosip kita

KL, 27 JUN 2013: Sorrylah kalau Murai Batu ni kepochi ya. Tapi, Murai Batu ada membawa satu perkhabaran mengenai penyanyi Siti Nordiana atau Nana dengan Nubhan yang juga bekas peserta Akademi Fantasia Musim 6 (AF6).

Khabarnya Nana dengan Nubhan telah dilihat bercuti di Pulau Perhentian, Terengganu sekitar pertengahan Jun, baru-baru ini. Amboi? Ada apa dengan Nana dengan Nubhan ni, sampai cuti pun nun jauh di Pantai Timur, Semenanjung Malaysia.

Adakah mereka berdua bercinta? Aww!! Mesti korang ingat Murai Batu ni suka sangat nak spekulasikan? Tapi, kalau betul pun mereka bercinta, apa salahnya? Sebab, kalau tak silap Murai Batu, dua-dua pun sama single. Dan dua-dua pun, orang Nogori. Haa..Memang sesuailahkan...

Apapun, kehadiran diaorang kat sana, bukanlah berdua semata-mata. Sebaliknya, mereka turut ditemani beberapa rakan.

Tapi, sumber abang Diver Murai Batu memberitahu hanya mereka berdua saja yang nampaknya berstatus selebriti. Yang lain-lain tu ala-ala biasa jer. Tapi, tak tahulah pulakkan kalau-kalau ada yang bekerja di belakang tabir industri hiburan.

Yang pasti, diaorang semua nampak happy bercuti kat Pulau Perhentian tu. Nampak gayanya. Murai Batu kena tanya sendiri dengan Nana dan Nubhan, apa betul diaorang ni tengah bercinta.

MURAIBATU: Lega bila tengok asap jerebu semakin berkurangan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan