Nuffnang

Jumaat, 2 Ogos 2013

Farid Kamil - Google Blog Search

Farid Kamil - Google Blog Search


<b>Farid Kamil</b> Tidak Benarkan Ibu Mertua Jumpa Cucu, Diana <b>...</b>

Posted: 29 Jul 2013 10:34 AM PDT

Ingatkan isu Farid Kamil dan ibu mertuanya, Norsiah Ramli yang jelas tidak sehaluan sebelum ini sudah selesai mahu pun reda. Namun, berita terbaru menceritakan perkara sebaliknya.

BACA: Farid Kamil Kini Ada Masalah Dengan Ibu Mertua?

Ditemui di majlis sidang media drama Jodoh Itu Milik Kita semalam, Farid Kamil jelas tidak membenarkan ibu mertuanya itu bertemu dengan Diana Danielle dan anak mereka kerana bimbang.

"Saya risau perkara tidak diingini berlaku, saya tidak berdendam tetapi sekadar melindungi isteri & anak saya. Saya dapat merasakan ibu mertua saya akan melakukan sesuatu yang tidak diingini kepada mereka"

"Sebelum ini juga banyak cerita negatif tentang kami yang keluar daripada mulut ibu mertua yang menyebabkan saya lebih berhati-hati"

"Kalau ingin jumpa cucu, dia perlu jumpa saya terlebih dahulu," kata Farid Kamil yang ingin menyelesaikan beberapa perkara selain mendakwa ibu mertuanya itu tidak merestui perkahwinan mereka.

"Sepanjang Diana berada di Australia saya tidak pernah dengar tentang ibunya telefon atau menghubungi untuk bertanya khabar. Apa yang saya lihat Diana sendiri berasa sangat kecewa dengan sikap ibunya yang tidak suka kami berkahwin," tambahnya lagi.

Tiada ulasan:

Catat Komen