Nuffnang

Khamis, 19 September 2013

Bront Palarae - Google Blog Search

Bront Palarae - Google Blog Search


<b>Bront Palarae</b> Batalkan Majlis Resepsi Perkahwinan Di Kuala <b>...</b>

Posted: 16 Sep 2013 11:36 PM PDT


Pasti Bront Palarae ada sebabnya yang tersendiri untuk tidak memperkenalkan isteri tercinta kepada peminat-peminat dan rakan media. Abang Nara yakin ramai yang mahu melihat wajah si dia yang berjaya mencuri hati Bront. Sayangnya, apabila berita pernikahannya tersebar, Bront mengambil keputusan untuk membatalkan majlis resepsi di Kuala Lumpur.

bront palaraeKata Bront Palarae:-

Memang saya merancang nak adakan resepsi dan jemput kawan-kawan. Tapi sedang saya merancang, tiba-tiba tersebar pula cerita yang saya sudah bernikah. Selepas apa (isu) yang dah berlaku ni, saya tak mungkin akan buat resepsi di Kuala Lumpur. Saya hanya akan buat majlis resepsi di Hatyai sekitar hujung tahun ini

Untuk peminat-peminat Bront, apa kata korang layan video penjelasan daripada empunya badan mengenai pernikahannya yang sempat Abang Nara rakamkan baru-baru ini.

Suatu hari nanti diharap Bront Palarae akan bersedia untuk berkongsi identiti isterinya bersama orang ramai. Mungkin Bront sedang memberikan masa kepada isterinya untuk membiasakan diri dengan dunia hiburan tanah air.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan