Nuffnang

Sabtu, 19 Oktober 2013

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


<b>Diana Amir</b> Umum Tarikh Kahwin Jumaat Ini | - Beautifulnara

Posted: 16 Oct 2013 09:14 PM PDT


Setelah setahun lebih bertunang, akhirnya Diana Amir akan mengumumkan tarikh perkahwinannya pada hari Jumaat ini. Satu sidang media yang diaturkan oleh pihak pengurusannya iaitu MIG akan diadakan untuk menjawab segala persoalan yang telah lama bersarang di kepala para peminat Diana Amir.

diana amir kahwin

Diana Amir telah pun bertunang dengan seorang pensyarah UiTM pada 22 September 2012 yang lalu. Desas desus mengatakan bahawa majlis pernikahan Diana Amir akan berlangsung pada 25 Oktober ini iaitu pada hari Jumaat depan. Namun begitu, untuk kepastian sama-samalah kita nantikan pengumuman pada sidang media kelak.

diana amir kahwin

Apa pun, Abang Nara ucapkan tahniah kepada Diana Amir atas perkahwinannya yang bakal berlangsung kelak. Semoga segala perancangan berjalan lancar. Lagi beberapa keping gambar Diana Amir yang terbaru dengan membaca artikel ini sepenuhnya.


diana amir kahwin
diana amir kahwin
diana amir kahwin
diana amir kahwin
diana amir kahwin
diana amir kahwin
diana amir kahwin
diana amir kahwin

Baca Yang Ini Pulak:-

Tarikh Pernikahan <b>Diana Amir</b>? - Gossip Artis Malaysia

Posted: 15 Oct 2013 08:00 PM PDT

Pada: Rabu, 16 Oktober 2013 Dengar cerita memetik daripada portal forum Cari, memberitahu pelakon, Diana Amir bakal menamatkan zaman bujangnya pada 25 Oktober ini. Perkara ini masih samar-samar lagi memandangkan Diana belum lagi buat kenyataan rasmi dan diyakinkan Diana membuat majlis ini senyap-senyap.

Tunang Diana iaitu seorang pensyarah, Habib akan merancang untuk pergi ke Syria bulan hadapan. Tidak juga diketahui untuk apa dan buat apa. Hope kalau betul berita ni, kita doakan kebahagian mereka ok. :)

Tag : , , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

<b>Diana Amir</b> Umum Tarikh Kahwin Pada Jumaat | Best Liga Media

Posted: 16 Oct 2013 04:33 PM PDT

GUA-diana_amir_1_686978598
Pelakon Diana Amir mengesahkan akan berkahwin dengan tunangnya iaitu seorang petugas di Universiti Teknologi Mara (UiTM), Merbok, Kedah iaitu Mohd Habibbullah A Rahman pada Oktober ini.

Pemilik nama sebenar Nurdiyana Amir Hashim, 27, ini berkata, pihak pengurusannya iaitu Metrowealth Sdn Bhd (MIG) akan mengadakan satu sidang media khas di pejabat syarikat berkenaan bagi memaklumkan mengenai perkara itu pada petang Jumaat ini.

"Pihak pengurusan saya akan mengadakan satu sidang media untuk majlis perkahwinan tersebut pada Jumaat ini dan semua keterangan tentang majlis akan diberitahu ketika sidang media itu nanti," katanya ketika dihubungi mStar Online, di sini, Rabu.

Diana dan Mohd Habibbullah mengikat tali pertunangan pada September tahun lalu dalam satu majlis tertutup di rumah keluarga pelakon itu.

Dalam perkembangan lain, Diana mengakui kini agak kurang mengambil tawaran berlakon kerana watak yang tidak sesuai dengan imej bertudung.

"Sekarang tiada watak yang sesuai dengan imej yang bertudung, jika ada sekalipun ada babak yang perlu buka tudung yang mana memang saya tidak mahu berbuat demikian.

"Insyaallah kalau ada skrip yang betul-betul sesuai dan tidak perlukan saya buka tudung saya akan terima," katanya.

Tambahnya, dia yang kini mengendalikan program bual bicara SIS di TV9 mengakui lebih selesa dengan bidang pengacaraan berbanding lakonan.

Dalam perkembangan lain, Diana juga sibuk menguruskan perniagaan pakaian miliknya iaitu Diana Amir Exclusive selain melakukan kerjasama dengan pereka fesyen terkenal, Melindai Looi.

Sumber: mstar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan