Nuffnang

Isnin, 11 November 2013

kumpulan hujan - Google Blog Search

kumpulan hujan - Google Blog Search


Noh dan <b>kumpulan Hujan</b> sebenarnya orang Indonesia, kalau tak <b>...</b>

Posted: 25 Dec 2011 02:18 AM PST

Ya tuan-tuan dan puan-puan sekalian, sila ambil perhatian bahawa Noh dan kumpulan Hujan sebenarnya bukanlah orang Malaysia tetapi berasal dari negara jiran kita Indonesia. Ini fakta okey.

Hal ini diakui sendiri oleh saudara PREDEEP NAMBIAR kita yang bertugas di New Straits Times dalam salah satu artikelnya yang bertajuk "Rapper banking on comedy film" hari ini.

filem hantu gangster

keratan artikel tersebut

Pelik bukan, macam mana pihak NST boleh tersilap meletakkan negara asal Noh dan kumpulan Hujan? Nak kata Noh tidak terkenal, punyalah ramai Raingers dekat luar sana tu. Mana perginya semua editor NST.

Kalau sekali sahaja takpelah, mungkin masih boleh diterima sebagai 'typo error'. Tapi kalau sampai  2 kali sebut negara Indonesia, apa kes? Punyalah 'confident'…

noh berlakon dalam hantu gangster

sampai 2 kali sebut Indonesia, artis Malaysia memang tak boleh popular ke?

Artikel menarik yang masih segar:

by Mama Murai

Saya ialah penulis bebas yang cenderung menulis mengenai isu-isu semasa, sosial, masyarakat, persekitaran dan blogging mengikut perspektif sendiri. Seorang surirumah yang menjalankan perniagaan melalui internet dan ibu kepada 2 orang anak yang comel yang kini menetap di Labuan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan