Nuffnang

Isnin, 11 November 2013

Liyana Jasmay - Google Blog Search

Liyana Jasmay - Google Blog Search


<b>Liyana Jasmay&#39;s</b> favourite "Frozen" dessert | ScoopyScoop

Posted: 06 Nov 2013 12:03 AM PST

Local actress Liyana Jasmay lent her voice to Anna, the main character and new Disney princess for the upcoming animated film "Frozen", so it was fitting when we were able to ask her about what her favourite "Frozen" dessert was!

Liyana thought about it for a while when she was asked about it, and eventually settled for Macadamia Nut ice cream from Haagen Dazs!

"It's got to be Macadamia Nut ice cream!" she exclaims, "It's the best!"

We also asked her how her marriage was going with the restaurant owner husband Fathuddin, and she said, "It's been like a roller coaster ride! My husband is a sweetheart, and even though he lives in Sabah he comes and spends time with me over the weekends especially now since I'm a little unwell. He could come and open up a restaurant in KL but he says that he likes it there."


She also told us a little bit about Anna, "Anna is an adventurous being and she's very brave. She has a lack of heart in the beginning because she was separated from her sister and she doesn't know why. I think Anna is very cute and hyper, and she isn't your regular princess."

"Frozen" will be released on 28 November this year!

(Tahniah) <b>Liyana Jasmay</b> Sah Hamil Dua Bulan? | Oh! Artis

Posted: 22 Oct 2013 03:23 AM PDT

ohartis-liyana-jasmay-nikah-hamil

Tahniah diucapkan kepada pelakon cantik manis Liyana Jasmay yang kini dikhabarkan sedang hamil dua bulan. Berita itu disampaikan kepada wartawan Berita Harian hari ini.

Liyana Jasmay dan pasangannya Fathuddin Mazlan telah mendirikan rumahtangga pada Februari yang lalu dijangka bakal bergelar ibu dan bapa pada bulan Mei 2014.

Walaubagaimanapun, difahamkan Liyana masih lagi aktif dengan aktiviti lakonan dan sedang giat menghabiskan baki pengambaran sebelum mengambil rehat panjang selain akan terbang ke Sabah dan menetap bersama suami yang bekerja di sana.

AUMMCAKK!! Sebutan yang biasa terukir di bibir bila hendak agah-agahkan bayi yang masih kecil. Jika anda seorang ibu mengandung, ibu yang mempunyai anak kecil 1 hingga 5 tahun, serta wanita atau lelaki yang sukakan kanak-kanak, ini apa yang perlu anda tahu.

Tahukah anda, kini barangan bayi juga boleh dibeli hanya dihujung jari secara atas talian. Aumcak merupakan sebuah gedung atas talian terbesar yang dikhususkan untuk barangan dan aksesori berjenama untuk bayi serta ibu. Pelbagai barangan berjenama seperti Avent, Tomme Tippee, Clevamama dan pelbagai lagi tersedia untuk dipilih serta boleh dibeli pada harga 'below market' di sana. Memang murah dan berpatutan!

Layari gedung barangan dan aksesori bayi serta ibu ini di laman web www.aumcak.com dan inilah caranya sebenar untuk ibu-bapa moden masa kini membeli-belah untuk bayi mereka.

Nota: Aumcak Store merupakan sebuah syarikat berdaftar di SSM (SA0273061-X) dan mempunyai rekod yang baik dan bersih sebagai sebuah rangkaian perniagaan atas talian bagi barangan dan aksesori bayi untuk memudahkan ibu-bapa (mahupun yang bakal bergelar ibu-bapa) melakukan persediaan untuk kehadiran cahaya mata mereka. Lebih mudah, pantas, dan efisyen. Jadi bookmark untuk diri anda dan kongsikan juga kepada yang memerlukan. – Oh! Media

OHARTIS: TAHNIAH BUAT LIYANA JASMAY DAN SUAMI. SEMOGA BABY DAN IBU BERADA DALAM KEADAAN YANG SIHAT SENTIASA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan