Nuffnang

Khamis, 21 November 2013

Nora Danish - Google Blog Search

Nora Danish - Google Blog Search


Kepala <b>Nora Danish</b> Terkoyak Sewaktu Berlakon? | Portal Hiburan <b>...</b>

Posted: 17 Oct 2013 11:00 PM PDT

Kepala Nora Danish Terkoyak Sewaktu Berlakon?

Melihat tajuk di atas, pasti ramai peminat merasa bimbang dengan keadaan Nora Danish bukan? Bagaimana agaknya kecedaraan yang dialami oleh aktres tersebut dan adakah luka itu serius?

Jika dilihat daripada sekeping foto yang dikongsikan oleh Nora semalam, kepala pelakon tersebut dilihat terkoyak di bahagian dahi dan lebih mengerikan lagi apabila terdapat luka yang sangat dalam sehingga menampakkan isi kepalanya yang berlemuran darah.

Apabila ternampak foto tersebut, OHBULAN! cepat-cepat membaca caption serta ruang komen yang terdapat pada foto itu, untuk mendapatkan pengesahan lanjut.

Kepala Nora Danish Terkoyak Sewaktu Berlakon?

Kesan koyak yang terdapat di kepala Nora

Setelah melihat caption serta meneliti setiap status laman sosial pelakon tersebut, rupanya luka yang dialami oleh Nora hanya sekadar lakonan dan kesan koyak di bahagian dahinya itu juga sekadar kesan mekap daripada jurusolek profesional, Ella Sandera.

Menurut Nora, kesan luka itu merupakan babak lakonan yang ingin ditonjolkan olehnya menerusi filem Pengantin Malam.

Wow, nampak real kan kesan koyak tersebut? Memang OHBULAN! respect dengan hasil kerja Ella Sandera.

Apa pun, untuk semua peminat Nora Danish, di sini OHBULAN! ingin kogsikan juga beberapa foto terbaru aktres tersebut sepanjang penggambaran filem Pengantin Malam baru-baru ini. Jom layan!

Kredit Foto : Instagram Nora Danish

Tiada ulasan:

Catat Ulasan