Nuffnang

Selasa, 12 November 2013

Syamsul Yusof - Google Blog Search

Syamsul Yusof - Google Blog Search


Sharifah Amani Sindir <b>Syamsul Yusof</b> di Twitter | Oh! Artis

Posted: 08 Oct 2013 08:10 PM PDT

Sejak kebelakangan ini, pelbagai isu yang dikaitkan dengan filem terbaru arahan pengarah muda Syamsul Yusof iaitu KL Gangster 2. Selain dari telah disabotaj dan dibocorkan ke laman internet sebelum tarikh tayangan rasmi kini giliran pelakon Syarifah Amani pula menyatakan perasan tidak puas hatinya terhadap filem itu melalui laman sosial Twitter.

ohartis-sharifah-amani-syamsul-yusof-gaduh-twitter-1

Biarpun Syarifah Amani tidak menyatakan filem yang dimaksudkan namun melalui setiap penulisannya itu sudah cukup jelas mengambarkan dia sedang memperitikaikan filem KL Gangster 2. Menurut Amani, dia agak terkilan kerana filem Syamsul Yusof itu tidak dilabelkan sebagai PG13 biarpun mempunyai banyak unsur-unsur ganas, lucah dan lain-lain.

Syamsul yang kini sedang memdiam diri akhirnya muncul membalas kenyataan Syarifah Amani tersebut malah sekali gus melabel pelakon wanita itu sebagai kurang ajar.

ohartis-sharifah-amani-syamsul-yusof-gaduh-twitter-2

ohartis-sharifah-amani-syamsul-yusof-gaduh-twitter-3

Namun, selepas mendapat reply dari Syamsul Yusof, Sharifah Amani segera menafikan bahawa ia pendapat peribadinya malah mengagumi karya pengarah muda itu dan adiknya.

OHARTIS: APAPUN, REZEKI MASING-MASING. TAK PAYAH NAK PERTIKAI LAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan