Nuffnang

Khamis, 19 Disember 2013

Iqram Dinzly - Google Blog Search

Iqram Dinzly - Google Blog Search


Soo Wincci Menggigil Dilamar <b>Iqram Dinzly</b> | Oh! Artis

Posted: 17 Dec 2013 03:39 AM PST

Penyanyi yang kini sedang menempa nama di Taiwan, Soo Wincci mengakui berasa terkejut apabila dilamar oleh pelakon drama 'Ayoub', Iqram Dinzly ketika majlis pelancaran album mini terbarunya, 'Su Win Si by Soo Wincci', di M Suite @ Embassy Row, Jalan Ampang, baru-baru ini.

"Tangan saya menggigil ketika disarungkan cincin oleh Iqram. Benda yang paling lemah bagi saya ialah percintaan dan apabila dilamarnya, memang satu kejutan besar buat saya. Terima kasih kepada Iqram kerana lamaran ini memberi memori yang indah buat saya," tutur Soo Wincci saat berkongsi perasaannya dilamar pelakon drama siri 'Dunia Baru' itu.

"Kami mula rapat selepas berjumpa dalam satu majlis dan saya sangat selesa dengan dia. Saya seorang yang sangat gila bekerja dan sebab itulah saya kehilangan ramai kawan. Memandangkan Iqram tinggal berdekatan dengan rumah saya, jadi saya sering keluar dengan dia. Buat masa sekarang kami hanya berkawan dulu kerana selagi saya tidak sampai ke Hollywood, saya tidak mahu fikir lagi soal jodoh." jelas Wincci.

Sementara itu, Iqram Dinzly pula menjelaskan hubungannya dengan artis wanita itu hanyalah sekadar kawan rapat dan tidak lebih daripada itu. Dia juga tidak pernah mempunyai niat untuk mengambil kesempatan dalam membina sesebuah hubungan persahabatan.

"Saya sangat kagum dengan kecekalan Soo Wincci, dia seorang yang bekerja keras untuk mencapai cita-citanya. Kami banyak bertukar-tukar pendapat tentang kerja masing-masing dan belajar benda yang baru," katanya.

OHMEDIA: JANGAN CEPAT BUAT SPEKULASI YA, GIMIK SEMATA-MATA. HAHA.

<b>iqram dinzly</b> kesal, hubungan dengan soo wincci <b>...</b> - ammboi dot com

Posted: 16 Dec 2013 05:19 PM PST

Lama juga tak dengar berita mengenai aktor Iqram Dinzly. Agak kurang rasanya penampilan beliau dalam drama mahupun mana-mana penerbitan. Bagaimanapun baru-baru ini Iqram Dinzly telah meluahkan kekesalannya mengenai satu isu. Iaitu berkenaan sikap seorang artis senior yang sering bercerita buruk tentang dirinya.

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Memetik laporan mStar Online, Iqram Dinzly menyatakan perasaan kesal dengan sikap seorang artis senior yang sering bercerita buruk tentang dirinya. Iqram, 32, berkata, artis tersebut mempertikaikan dan mendakwa bahawa dia hanya mahu mengambil kesempatan atas hubungan rapatnya dengan penyanyi So Wincci.

"Sebelum ini dia ada bercerita buruk tentang saya kepada artis lain dan yang terbaru saya dapat tahu dia cuba mempertikaikan hubungan saya dengan Soo Wincci pula. Saya tidak tahu mengapa dia berbuat demikian kerana saya tidak pernah bercakap tentangnya walaupun saya banyak mengetahui cerita buruk tentang dia," katanya kepada mStar Online.

iqram dinzly dan so wincci

Iqram berkata, selama ini dia menghormati artis tersebut dan menganggap sebagai rakan dan orang yang lebih lama dalam industri. Tambahnya, dia tidak mengetahui apakah tujuan sebenar artis tersebut berbuat demikian.

Dalam pada itu, Iqram turut menjelaskan hubungannya dengan artis wanita itu hanyalah sekadar kawan rapat dan tidak lebih daripada itu. Dia juga tidak pernah mempunyai niat untuk mengambil kesempatan dalam membina sesebuah hubungan persahabatan.

"Saya sangat kagum dengan kecekalan Soo Wincci, dia seorang yang bekerja keras untuk mencapai cita-citanya. Kami banyak bertukar-tukar pendapat tentang kerja masing-masing dan belajar benda yang baru," katanya.

p/s: Ada yang dengki atau cemburu kot. Apapun, abaikan. Yang penting pandai jaga batas hubungan…

Tags: , , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan