Nuffnang

Sabtu, 11 Januari 2014

Mia Sara - Google Blog Search

Mia Sara - Google Blog Search


Malaysia Women Life: Good session with NL - <b>Mia Sara</b>

Posted: 05 Jan 2014 07:53 AM PST

Good session with NL - Mia Sara

Master: Edy


I got her contact from on of the webmaster. I called and booked her for my dinner session. She tells to check in at one of the hotel nearby Selayang and text her the room no once ready. 
Text her the room no while waiting at mamak stall beside the hotel entrance. After 20min waiting, suddenly a girl coming towards the entrance. Quickly finished my tongkat ali and  pretend to go to my room as well. Luckily I managed to catch the same elevator with her. An angel with a good figure with blonde hair standing in front of me with a good figure with nice ass.
Once the lift opened, i follow her to the room. She shocked when I opened the door from behind. We together entered the room. Lying down on bed, switch on the tv, air cond and lights. We breaking the ice and get to know each other..talking about life, sex and so on..then she asked me to take a bath and she will be coming in to wash me with soap....In the bathroom, the action begin......
She soap me all over my body....start to play around with my gun...then BJ.......after a while and I cannot tahan anymore....then I ask her to stop and continue on the bed...I'm lying on bed and she started licking all over my body.....the feeling was nice and she start using his breast to massage my gun.......then she put cap to start our mission....
Name: Mia Sara
Age: 26
Origin: Malay/Malaysian
Face: 7/10
Body: 7/10
Boobs: 6.5/10
Height: 165cm
DATY: Yes
FKK: No
GFE: 6/10
BBBJ: 7/10
Damage: (200+20 hotel)

More FR:
Former SPA girl - Mia Sara
Kepong Malay girl - Mia Sara

Dee Tampil lakonan mantap Daiyan Trisha, Bront Palare & <b>Mia Sara</b> <b>...</b>

Posted: 19 Dec 2013 07:44 PM PST

Istimewa sempena musim cuti sekolah ini, Astro Ceria dengan bangganya membawakan sebuah telefilem istimewa berjudul DEE yang bakal menemui para penonton pada hari Jumaat, 20 Disember ini jam 11.30 pagi secara eksklusif menerusi saluran 611.


Daiyan Trisha, Bront Palare & Mia Sara Nasuha

Telefilem menarik dengan jalan cerita yang diolah hasil kreatif pengarah tersohor Bernard Chauly dengan arahan Angie Choo selaku pengarah Red Communications Sdn. Bhd. ini bakal menyatukan barisan pelakon baru dan lama yang cukup berbakat sebagai teraju utama iaitu Susan Manen yang membawa watak sebagai Mak, Daiyan Trisha sebagai Dee serta pelakon cilik yang cukup berbakat iaitu Mia Sara sebagai Arissa. Turut menjayakan telefilem ini ialah Juzzthin sebagai Lan, Farhanna Qismina atau lebih dikenali sebagai Sweet sebagai Emira, Intan Ladyana sebagai Cikgu Haniz, Ajak Shiro sebagai Mat serta dua bintang cilik yang lahir daripada program Ceria Popstar iaitu Wafiy sebagai Wafiy dan Trisyia sebagai Trisyia.


Daiyan Trisha, Bront Palare & Mia Sara Nasuha

Pengurus Saluran Astro Ceria, Hadzelynda Khairuddin berkata, "Melalui Telefilem Dee, kami memaparkan semangat, kegigihan, bakat dan sikap tanggungjawab dan positif watak Dee sebagai 'role model' yang harus dicontohi. Di samping jalan cerita yang menarik, telefilem Dee ini turut menerapkan nilai kekeluargaan dan sifat saling menghargai. Kami di pihak Astro Ceria sentiasa peka dengan perkembangan moral & mental kanak kanak dan penerapan nilai murni dan kekeluargaan adalah amat penting dan ianya diterapkan melalui jalan penceritaan yang menarik melalui Dee."


Daiyan Trisha, Bront Palare & Mia Sara Nasuha

Telefilem menarik ini mengisahkan tentang Dee (lakonan Daiyan Trisha), seorang gadis remaja yang bercita-cita untuk menjadi seorang penyanyi atau komposer tetapi masih belum cukup berkeyakinan untuk mengetengahkan bakatnya. Blognya yang ditulis secara rahsia hanya mengandungi fail audio supaya identitinya tak diketahui umum. Dee juga sering membuat pelbagai alasan untuk tidak menyertai sebarang pertandingan pencarian bakat baru.


Daiyan Trisha, Bront Palare & Mia Sara Nasuha

Kisah bermula apabila Dee bersama Mak (lakonan Susan Manen) dan adiknya Arissa (lakonan Mia Sara) terpaksa berpindah ke rumah flat kos rendah setelah kematian ayahnya. Dalam proses cuba menyesuaikan diri, Dee berdepan dengan pelbagai situasi yang tak dijangka. Antaranya termasuklah terpaksa bekerja separuh masa di sebuah kedai muzik dan bertindak berani dengan menyertai sebuah pertandingan untuk mencari bakat baru. Adakah Dee akan berjaya menempa nama sebagai seorang penyanyi atau komposer muda, ataupun dia terpaksa melupakan impiannya? Sama-sama kita ketahui kesudahan telefilem ini kelak.


Daiyan Trisha, Bront Palare & Mia Sara Nasuha

Jangan lepaskan peluang untuk menonton telefilem DEE yang pastinya menghiburkan pada hari Jumaat ini, 20 Disember 2013, jam 11.30 pagi hanya di Astro Ceria menerusi saluran 611. Selamat menonton!


Daiyan Trisha, Bront Palare & Mia Sara Nasuha

Daiyan Trisha, Bront Palare & Mia Sara Nasuha

Mungkin Anda Perlu Baca Ini Juga !!

Foto : <b>Mia Sara</b> Sambut Hari Jadi Ke-8 Bersama Peminat | Portal <b>...</b>

Posted: 02 Oct 2013 12:59 AM PDT

Foto : Mia Sara Sambut Hari Jadi Ke 8 Bersama Peminat

Siapa tidak kenal dengan pelakon cilik, Mia Sara Nasuha yang terkenal dengan kepetahannya bercakap dan pandai mengambil hati penonton dengan watak lakonannya yang comel dan bersahaja.

Untuk makluman, pada tanggal 30 September lalu, genaplah umur Mia lapan tahun dan sempena ulangtahun kelahirannya itu, Mia telah disambut meriah oleh kelab peminatnya malam semalam.

Foto : Mia Sara Sambut Hari Jadi Ke 8 Bersama Peminat

Menerusi foto-foto yang dikongsikan, nampaknya Mia telah menerima kek comel daripada peminat setianya, di mana kek yang direka khas itu diukir seakan-akan gaun patung dan diselitkan dengan replika anak patung Barbie.

Dalam pada itu, menerusi laman sosial pelakon tersebut, Mia turut berkongsi sekeping fotonya sewaktu bayi dan diselitkan dengan ungkapan rasa syukur kerana masih lagi diberi peluang untuk bernafas hingga ke hari ini.

Mia juga difahamkan menerima hadiah istimewa daripada ayah tercinta berupa sebuah basikal berwarna ungu. Apa pun, untuk semua peminat si cilik ini, jom layan beberapa foto comel Mia sekitar sambutan ulangtahun kelahirannya semalam.

Kredit Foto : Instagram Kelab Peminat Mia Sara & Melaka Boy

Tiada ulasan:

Catat Ulasan