Nuffnang

Khamis, 16 Januari 2014

Pierre Andre - Google Blog Search

Pierre Andre - Google Blog Search


Kandungan Isteri <b>Pierre Andre</b> Terpaksa Digugurkan | - BeautifulNara

Posted: 14 Jan 2014 05:09 PM PST


Sedih sungguh dengan apa yang terjadi namun ini adalah ketentuan daripadaNya. Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Apa pun, jutaan takziah Abang Nara ucapkan kepada Pierre Andre dan isteri yang terpaksa mengugurkan kandungan mereka yang berusia 13 minggu kerana terdapat masalah pada janin.

isteri pierre andre

Yang penting, isteri Pierre, Nurhidayah tidak mengalami sebarang komplikasi selepas pengguguran dilakukan. Kata Pierre kepada Utusan Malaysia:-

Doktor terpaksa menggugurkan kandungan isteri saya yang berusia 13 minggu kerana terdapat masalah pada janin. Jujurnya kami memang sedih, tetapi pada usia yang masih muda ini, kami percaya dengan rezeki,.

isteri pierre gugur kandung

Anggaplah ini sebagai satu dugaan buat anda berdua. Insya Allah di masa hadapan akan ada rezeki untuk menimang cahaya mata. Takziah buat Pierre dan isteri. Kuatkan semangat anda.

P.S: Perodua sasar 4,300 jualan untuk Alza baru

Baca Yang Ini Pulak:-

Punca sebenar <b>Pierre Andre</b> gugurkan bayi kandungan isteri <b>...</b>

Posted: 14 Jan 2014 01:44 AM PST


Punca sebenar Pierre Andre gugurkan bayi kandungan isteri - Pastinya satu berita sedih buat pasangan Pierre Andre dan isterinya, Siti Nur Hidayah Hashim selepas bayi kandungan berusia 13 minggu terpaksa digugurkan atas nasihat dokor.

Pengarah dan pelakon itu memberitahu tindakan berkenaan terpaksa dibuat kerana janin yang dikandung isterinya mempunyai masalah. Pierre Andre melahirkan perasaan sedihnya kerana hasrat untuk bergelar tahun ini tidak kesampaian.

Bagaimanapun, beliau tetap bersyukur kerana isterinya tidak mengalami sebarang komplikasi ketika proses pengguguran dilakukan baru-baru ini.

"Doktor terpaksa menggugurkan kandungan isteri saya yang berusia 13 minggu kerana terdapat masalah pada janin. Jujurnya kami memang sedih, tetapi di usia yang masih muda ini, kami percaya dengan rezeki."

Untuk pengetahuan, Pierre Andre atau nama sebenarnya Mohd. Pierre Andre Nazarul Andre bernikah dengan isterinya, Siti Nur Hidayah Hashim pada 21 Jun tahun lalu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan