Nuffnang

Khamis, 16 Januari 2014

Yuna - Google Blog Search

Yuna - Google Blog Search


AOA <b>Yuna</b>, Choa & Jimin sing the acoustic version of &#39;Miniskirt <b>...</b>

Posted: 16 Jan 2014 04:30 PM PST


After releasing the full MV of Miniskirt yesterday, AOA's main vocalists Yuna and Choa together with rapper Jimin perform the acoustic version of their hit song.

Enjoy their flawless performance below.

Are you impressed?

Video : <b>Yuna</b> Muncul Dalam Rancangan Jimmy Kimmel Live | Portal <b>...</b>

Posted: 09 Jan 2014 04:57 AM PST

Video : Yuna Muncul Dalam Rancangan Jimmy Kimmel Live

Bermula dengan hanya menginterpretasikan hasil karyanya menerusi persembahan-persembahan kecil, siapa sangka suatu hari nanti Yuna mampu untuk menempa nama sehingga ke peringkat antarabangsa seperti yang sudah dikecapinya hari ini.

Baru-baru ini, Yuna atau nama sebenarnya Yunalis Zarai telah mencipta satu lagi kejayaan apabila berjaya menjadi tetamu menerusi satu rancangan bual bicara yang popular di Amerika Syarikat iaitu Jimmy Kimmel LIVE terbitan ABC.

Video : Yuna Muncul Dalam Rancangan Jimmy Kimmel Live Dipetik daripada twitter milik Jimmy Kimmel.

Dalam rancangan tersebut, Yuna telah mempersembahkan dua buah lagu yang dipetik daripada album terbarunya, Nocturnal iaitu Falling dan Resque bagi tujuan mempromosikan album tersebut.

Ketika Yuna mempersembahkan kedua-dua lagu tersebut, kelihatan para penonton bersorak dan mula menggawang-gawangkan tangan ke udara menikmati lagu yang disampaikan olehnya. Malah penonton turut memberikan tepukan gemuruh selepas Yuna selesai beraksi di pentas tersebut. Hebat sungguh penangan si gadis turban ini.

Sementara itu, penyanyi yang pernah popular dengan lagu Dan Sebenarnya itu turut disenaraikan antara 20 artis yang harus diberi perhatian pada tahun 2014 oleh sebuah portal berita antarabangsa, Huffington Post.

Dia turut disenaraikan bersama-sama 19 lagi pemuzik lain termasuklah Bad Rabbits, Balance and Composure, Banks, Flatbush Zombies, Ground Up, The Internet, King Krule, Knytro, Mausi, Polyenso, Sam Smith, Say Lou Lou, Shad, Tilian, Travis Scott, Volcano Choir, WC Lindsay, Wake Owl dan juga 1975.

Anda ingin menonton aksi Yuna ketika mempersembahkan lagu Falling dan Resque ketika di rancangan Jimmy Kimmel LIVE? Jangan risau, nikmati video yang sediakan ini dan 'fallinglah' bersama-sama Yuna!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan