Nuffnang

Sabtu, 15 Februari 2014

Fizo Omar - Google Blog Search

Fizo Omar - Google Blog Search


Romantika Bawa <b>Fizo Omar</b> & Isteri Ke Istanbul, Turki | ROTIKAYA

Posted: 13 Feb 2014 03:02 AM PST

Bertuah badan menjadi pasangan suami isteri berstatus selebriti ini. Selepas puas berbulan madu sekitar negara Eropah, Fizo Omar & Mawar kembali ke sana kali ini bersama krew Romantika untuk menjalani penggambaran di Istanbul, Turki.

Seperti nama rancangan yang mereka jayakan, pasangan ini tampak romantis dalam beberapa keping gambar yang Fizo Omar kongsikan melalui akaun Instagram beliau beberapa hari ini.

Bercakap kepada media baru baru ini tentang isterinya yang kerap hadir bersama ke majlis hiburan selepas berkahwin, Fizo Omar berkata inilah cara mereka bercinta selepas kahwin dan bukannya tidak boleh berenggang seperti didakwa.

"Mestilah, Mawar kena sentiasa ada bersama saya. Tapi kalau ikutkan untuk acara anugerah sebegini (Anugerah MeleTOP Era), ini baru kali kedua saya bawa dia. Sedikit sebanyak dia semakin faham dengan kerja saya"

"Lagipun kami ni kan bercinta selepas kahwin. Jadi inilah cara kami habiskan masa bersama — tapi tidaklah selalu sangat dia ikut saya, cuma ada masa-masa tertentu saja. Mawar pun ada kerja dia sendiri," jelas Fizo Omar kepada Malaysian Digest.

Biarlah mereka ini pengantin baru, mestilah mahu berkepit sentiasa — lagi pun halal 'kan? Tatap gambar romantis mereka bercuti ke Istanbul jika anda suka dengan pasangan ini. (rtky/eka)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan