Nuffnang

Sabtu, 15 Februari 2014

Sara Ali - Google Blog Search

Sara Ali - Google Blog Search


Buang Sikap "DIVA", <b>Sara Ali</b> Akui Sudah Berubah | Oh! Artis

Posted: 12 Feb 2014 08:23 PM PST

Pelakon Sara Ali yang kini popular menerusi filem terbaru Kami Histeria pernah dilabel sebagai berlagak "Diva" kerana sikapnya yang dikatakan agak sombong dan ego, malah perkara itu perakui sendiri oleh empunya badan.

Namun, menurut anak jadi kelahiran Johor ini, sikap itu telahpun dibuang jauh-jauh dan kini sedang cuba menjadi seorang individu yang lebih baik.

"Saya akui sebelum ini memang saya sedikit ego, orang selalu cop saya diva. Semua itu saya tahu dan perasan tetapi saya tidak menyalahkan sesiapa kerana saya sememangnya begitu sebelum ini. Tetapi itu dulu. Saya sekarang sudah berbeza.

"Alhamdulillah saya cepat sedar… Beberapa perkara berlaku kepada diri saya – saya pernah mengalami kemalangan jalan raya dan kereta saya rosak teruk. Mujur saya masih hidup.

"Kemudian saya dijangkiti pula penyakit radang paru-paru sehingga menyebabkan lebih seminggu terlantar di hospital.

"Malah ayah saya sendiri pernah menasihati saya agar tidak terlalu ego. Saya cuba untuk berubah perlahan-lahan.

"Kini saya bukan seperti Sara Ali yang dulu. Saya betul-betul sudah berubah," jelasnya.

Pemilik nama sebenar Siti Sarah Hairi ini juga mengakui ada beberapa kejadian yang berlaku kepada dirinya sebelum ini yang telah membuatkannya sedar tentang perangainya yang kurang elok itu.


Flynn Good Holiday Sdn. Bhd. menyediakan pelbagai pakej percutian domestik dan luar negara dengan harga yang sangat berpatutan. Ground agent yang dipilih adalah yang berpengalaman untuk memastikan tiada kesulitan berlaku sepanjang percutian anda. Telus! Tiada extra atau caj tersembunyi di dalam setiap pakej kami.

Promosi semasa: 23-25 March. 3D2N Krabi. All in package. RM1650

Menginap di resort 4 bintang, experienced Krabi night market, menjelajah pemandangan cantik 4 Pulau Krabi di dalam private boat, bergelak ketawa melihat telatah penari-penari cabaret show, membeli belah di Aonang Night Street, menikmati makanan-makanan lazat Thai dan banyak lagi aktiviti-aktiviti lain dan paling best, semua aktiviti ini akan dilakukan bersama-sama dengan pasangan selebriti Noh Hujan & Nina. Jangan lepaskan peluang untuk bercuti dengan mereka!

Exclusive untuk 30 peserta sahaja. Hanya tinggal 14 tempat kosong ketika ini. HUBUNGI;

Office: +603 4144 4045 | sales@flynngoodholiday.com
Fariz: fariz@flynngoodholiday.com, +6017 6762177, +6019 6990277 (whatsapp)
Sara : sara@flynngoodholiday.com, +6016 6261042

OHMEDIA: BILA DAH POPULAR SIKIT, MULA LA RASA DIRI HEBAT. TAPI NASIB BAIK DIA CEPAT SEDAR.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan