Nuffnang

Sabtu, 1 Februari 2014

kumpulan KRU - Google Blog Search

kumpulan KRU - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan KRU</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Nov 2013 07:20 PM PST


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan KRU</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Oct 2013 07:18 PM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan KRU</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Oct 2013 07:33 PM PDT

kumpulan KRU - Google Blog Search

Dafi Kagumi Empayar Dibina Trio <b>KRU</b> - MyNewsHub

Posted: 29 Sep 2013 02:52 AM PDT


Mengagumi empayar yang berjaya dibina adik-beradik KRU, Dafi bercita-cita mengikut jejak langkah trio tersebut yang berjaya dalam kerjaya masing-masing.

Dafi atau nama sebenarnya Gadaffi Ismail Sabri berkata, "saya melihat kumpulan KRU dan empayar seni mereka sebagai contoh terbaik.

"Peluang bekerja dengan syarikat milik trio tiga beradik itu juga membuatkan saya mahu menjadi sebaik dan sehebat mereka," katanya yang dipetik menerusi sisipan akhbar Bipop, hari ini.

Tahun ini juga genap tiga tahun syarikat yang dimiliki Dafi iaitu Laugh Out Loud (LOL) beroperasi.

Setakat ini, LOL menguruskan kerjaya artis seperti Rozita Che Wan, Bella Dally dan Sherry Ibrahim.

Selain menguruskan kerjaya artis-artis di atas, LOL juga turut berkait denga soal rakaman lagu.

Pengalaman yang ditimba Dafi sepanjang bekerjasam dengan komposer-komposer ternama memberi nilai tambah untuknya fokus dalam bidang yang diceburinya itu.

Oleh: AUDREY LEE

Dafi Kagumi Empayar Dibina Trio KRUhttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/09/Dafi1.jpghttp://mynewshub.my/wp-content/uploads/2013/09/Dafi1-150x150.jpgMyNewsHub myArtisTerkini

Mengagumi empayar yang berjaya dibina adik-beradik KRU, Dafi bercita-cita mengikut jejak langkah trio tersebut yang berjaya dalam kerjaya masing-masing. Dafi atau nama sebenarnya Gadaffi Ismail Sabri berkata, 'saya melihat kumpulan KRU dan empayar seni mereka sebagai contoh terbaik. 'Peluang bekerja dengan syarikat milik trio tiga beradik itu juga membuatkan saya mahu...

<p style="text-align: justify;">Mengagumi empayar yang berjaya dibina adik-beradik KRU, Dafi bercita-cita mengikut jejak langkah trio tersebut yang berjaya dalam kerjaya masing-masing.</p> <p style="text-align: justify;">Dafi atau nama sebenarnya Gadaffi Ismail Sabri berkata, "saya melihat kumpulan KRU dan empayar seni mereka sebagai contoh terbaik.</p> <p style="text-align: justify;">"Peluang bekerja dengan syarikat milik trio tiga beradik itu juga membuatkan saya mahu menjadi sebaik dan sehebat mereka," katanya yang dipetik menerusi sisipan akhbar Bipop, hari ini.</p> <p style="text-align: justify;">Tahun ini juga genap tiga tahun syarikat yang dimiliki Dafi iaitu Laugh Out Loud (LOL) beroperasi.</p> <p style="text-align: justify;">Setakat ini, LOL menguruskan kerjaya artis seperti Rozita Che Wan, Bella Dally dan Sherry Ibrahim.</p> <p style="text-align: justify;">Selain menguruskan kerjaya artis-artis di atas, LOL juga turut berkait denga soal rakaman lagu.</p> <p style="text-align: justify;">Pengalaman yang ditimba Dafi sepanjang bekerjasam dengan komposer-komposer ternama memberi nilai tambah untuknya fokus dalam bidang yang diceburinya itu.</p> <p style="text-align: justify;">Oleh: AUDREY LEE</p>

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>kumpulan KRU</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Oct 2013 07:30 PM PDT


Edry <b>KRU</b> Sangkal Lakukan Botoks – Sensasi Selebriti - Ais Kosong

Posted: 02 Apr 2013 06:49 PM PDT

Edry KRU 2011 2013 Edry KRU Sangkal Lakukan BotoksAnggota kumpulan KRU, Edry Abdul Halim menyangkal desas-desus yang mengatakan kononnya dia telah melakukan suntikan botoks pada wajahnya supaya kelihatan lebih muda dan tampan.

Edry, 37, berkata, gosip berkenaan langsung tidak mempunyai asas yang kukuh dan dia enggan melayan cerita tidak benar tentangnya yang hebat diperkatakan di Internet berhubung hal itu.

"Jika benar saya buat sebarang perubahan pada wajah sudah tentu kini saya kelihatan seperti Brad Pitt dan Yusry tidak lagi menjadi anggota KRU yang paling kacak.

"Khabar angin itu sama sekali tidak benar dan saya tidak akan melayan cerita yang tidak masuk akal seperti itu," jelasnya ketika ditemui pada majlis pelancaran Program Liga Juara Hot FM – 100 Plus di Restoran Full House, di sini, Selasa.

Tambah Edry, dia tidak akan berselindung sekiranya benar dia melakukan perubahan pada wajahnya.

Edry menganggap cerita yang mengatakan dia menggunakan botox adalah tidak masuk akal.

Malah kata Edry dia hanya ketawa apabila cerita kurang enak itu sampai ke pengetahuannya.

Edry KRU Edry KRU Sangkal Lakukan Botoks
"Jika benar saya lakukan sebarang perubahan pada wajah, saya sendiri akan dedahkan perkara itu kepada umum dan tiada apa yang perlu saya sorokkan," katanya.

Dalam pada itu, Edry berkata, perubahan pada wajahnya mungkin disebabkan oleh faktor dia aktif bersenam sebagai rutin harian hingga susuk tubuh dan wajahnya kelihatan berbeza.

Tambah Edry, kekerapannya mengubah gaya rambut dengan pelbagai fesyen turut membuatkan dia kelihatan berbeza pada pandangan mata masyarakat.

"Saya tidak rasa ada apa-apa perubahan pada wajah saya kerana jika buat perbandingan dengan gambar lama dan terkini tiada beza tapi ada orang kata saya nampak lebih muda mungkin kerana gaya rambut yang sentiasa berbeza dan kesan senaman konsisten yang saya lakukan," katanya.

Dalam perkembangan lain, Edry berkata, dia teruja untuk menyertai program Liga Juara Hot FM-100 Plus bersama-sama selebriti dan pemain bola sepak tempatan yang lain bagi mendekatkannya dengan peminat menerusi aktiviti sukan futsal.

"Saya akan terlibat dalam semua lokasi yang dirancang oleh pihak Hot FM kerana saya sendiri meminati sukan futsal. Selain dapat beriadah melalui aktiviti sukan program ini juga dapat mendekatkan saya dengan peminat," ujarnya. -mStar-

466 total views, 2 views today

Incoming search terms:

  • edry kru
  • edry kru 2013
  • edry kru botox
  • wajah artis sebelum dan sesudah botox
  • yusry kru terkini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan