Nuffnang

Sabtu, 15 Mac 2014

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


Ibu <b>Fasha Sandha</b> Mengamuk Dengan Nora Danish - hotlips corner

Posted: 20 Jan 2014 04:33 PM PST




carian:
ibu fasha sandha ,
ibu fasha sandha mengamuk dengan nora danish ,
kisah ibu fasha sandha ,


Ibu Fasha Sandha Mengamuk


Terbaca di Utusan Online kisah ibu seorang pelakon popular berang dengan seorang lagi pelakon wanita. Yup kisah antara ibu Fasha Sandha dan pelakon comel, Nora Danish.

Dikatakan ibu Fasha Sandha,Hatijah Teh Man, mengamuk di media sosial ekoran tuduhan melampau peminat Nora Danish dalam satu gambar yang di katakan provokasi oleh Nora Danish.

Kisahnya bermula apabila Nora Danish memuat naik gambar memohon doa dari Illahi tentang permohonan perlindungan dari ilmu sihir. Peminat Nora Danish pula mengatakan doa itu ditujukan kepada siapa lagi kalau bukan Fasha Sandha.

Tuduhan peminat itu ternyata membuat ibu Fasha Sandha berang dan terus mengamuk di facebook. Beliau menghentam peminat Nora dengan mengatakan ianya fitnah. Ibu Fasha juga bengang dan mengamuk dengan Nora Danish kerana memuatnaik gambar doa itu seolah-olah menujukan kepada keluarganya.

Ini merupakan kata-kata Ibu Fasha Sandha :

Melampau lampau yer fans NoraDanish dlm blog cari tu..atau tuan punya badan yg bukak byk akaun tu??kalau sya dan kuarga sya kaki ilmu sihir or ilmu hitam..dh lama sya bunuh mulut2 yg xada insurance ni..ND sendiri pun kt IG dia ada kata pasal ilmusihir seolah sengaja nk tunding jari pada kuarga sya..baik2 dlm berkata kata ya.Pada sya perlu ke nk guna ilmu sihir tu semata mata hanya nk memikat seorang ank TS??Tidakkah sebaiknya memikat ank Sultan itu kan lebih berbaloi begitu pun nk bt sesuatu pd ND.perlu apa?sbb nama org ini naik pun ats nama ank sya!!standart kami xlah spt kuarga PPRT seperti yg nk fans ND nk bezakan ,kami masih ada kuarga besar yg dpt kami berhariraya bersama sama!Pada sya sesiapa yg gunakan ilmu sihir utk tujuan yg tidak baik itu xkekal selama lamanya..lama kelamaan serapah itu xkan kekal..berdoalah utk diri sya jgk jangan disihirkan oleh org2 seperti ini.lindungilah kuarga sya dunia dan akhirat..AMIN.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan