Nuffnang

Ahad, 2 Mac 2014

Memey Suhaiza - Google Blog Search

Memey Suhaiza - Google Blog Search


<b>Memey Suhaiza</b> & Norman Hakim sebagai Duta Ephyra - Ben Ashaari

Posted: 23 Feb 2014 05:00 PM PST

 

ephyra_image1_duta

EPHYRA , satu produk kesihatan yang tak perlu lagi nak diceritakan mengenai kelebihan mahupun kebaikannya kerana ramai telah menggunakan produk ini dan tidak menafikan perubahan yang telah dialami mereka .. kan kan ?

Ok .. buat yang tak tau , EPHYRA telah melantik secara rasmi Norman Hakim dan isterinya , Memey Suhaiza sebagai duta produk mereka.. Tahniah buat mereka berdua ! Hee… Sesuai sangat mereka berdua ni..

Memey mula menggunakan EPHYRA sebagai salah satu minuman kesihatan pada awal Julai tahun lepas .Menurutnya sejak menggunakan EPHYRA ,kulit lebih lembab dan tidak kusam lagi .

Sebelum ni kulit kering dan kusam  mahupun tak sekata pun adalah salah satu masalah kulit yang dialami oleh Memey . Selepas menggunakan EPHYRA secara sukarela , dia postkan gambar di Instagram akaun miliknya utk berkongsi dengan mereka yang lain akan kesan dan kebaikannya ..

Setelah beberapa bulan gunakannya , ramai mula perasan perubahan ketara yang dialaminya termasuklah suamnya , Norman Hakim dan juga peminat peminatnya di Instagram. Menariknya ketika tu Memey juga sedang menyusukan anak , baby Awish.. Maknanya EPHYRA juga sesuai untuk ibu yg sedang menyusukan anak.

Puan Amiza , pengasas EPHYRA yang memerhati Memey sejak menggunakan EPHYRA ni mula mendekatinya dan terhasillah satu kerjasama diantara mereka.

Norman yang terasa perubahan pada isterinya tu , turut berminat untuk mencuba produk kesihatan yang mula dikenali ramai ketika tu.. Katanya sejak mengambil EPHYRA , badan lebih cergas  , bertenaga dan rasa lebih sihat .. Kulit ? Tentu sekali lebih lembab dari sebelumya. Dan paling penting ialah produk ini terbukti halal oleh Jakim dan punya sijil dari KKM..

Dan secara rasminya , pasangan ini dilantik menjadi Duta EPHYRA !

ephyra_image2_blog

Buat pengetahuan korang , ramai dah guna produk ni termasuklah beberapa orang blogger terpilih dan ada aku tanyakan pada mereka kesan dari produk ni dan alhamdulillah , mereka berpuashati termasuk aku ! Hee..

Apa salahnya cuba sesuatu yang baik kan ? Bagi yang berminat nak mencuba , sekarang ni EPHYRA ada keluarkan dua jenis size utk jualan :

1 ) PREMIUM PACK ( 30 sachets )

RM197 (Semenanjung Malaysia)

RM207 (Sabah Sarawak)

2 ) TRIAL PACK (10 sachets)

RM68 (Semenanjung Malaysia)

RM78 (Sabah Sarawak)

Bagi yang berminat , boleh layari www.oceanlife2u.com utk maklumat mengenai dealer / kedai / farmasi berdekatan anda.

Tunggu apa lagi ??

Tiada ulasan:

Catat Komen