Nuffnang

Sabtu, 29 Mac 2014

Ning Baizura - Google Blog Search

Ning Baizura - Google Blog Search


apa kaitan kajang dengan mona fendi, <b>ning baizura</b> <b>...</b> - lekat lekit story

Posted: 17 Feb 2014 11:14 PM PST

Erkk... Mona Fendi, Ning Baizura & Safee Sali ni sedara ke? Depa asal kajang ke? Apa kaitan kajang & 3 selebriti ni? Suspend tak?? Mesti ramai nak tahu kan?? Kalau korang nak tahu kaitan 3 selebriti yang berbeza profesion ni.. teruskan membaca sehingga noktah terakhir ok.
 Persamaan ketiga2 selebriti ni kesemua mereka cukup gigi. hahahaha.. sila pilih senyuman siapa paling menyeramkan??
Alkisahnya terbaca tajuk berita astroawani Dari Mona Fandey kepada Ning Baizura dan Safi Salee, apa persamaan mereka? kat FB news feed den tu. Bila baca tajuk gempak camtu harus la baca artikel. Den bukan jenis judge sesatu cerita dari tajuk je macam sesetengah manusia sebab den tahu tajuk adalah perkara paling penting nak menarik pembaca jadi gimik dalam tajuk tu sangat penting untuk sesatu artikel.

Maka baca punya baca.. Baru tahu rupanya Ning Baizura pernah bersekolah di Kajang, Safee sali di lahirkan di kajang & mona fendi di penjarakan di kajang. 3 sejarah yang berbeza pada 3 selebriti ni berlaku di kajang rupanya. Ingatkan apa lah sangat tadi. Tapi bagus jugak artikel ni.. sekurang kurangnya banyak peristiwa penting yang di senaraikan tentang kajang bukan sekadar cerita selebriti. Macam sejarah kajang.. Korang boleh baca sendiri la nanti.]


 Nak lebih info pasal kajang boleh baca kat SINI
Apapun yelah.. mereka 3 selebriti yang membawa nama masing2 dalam 3 profesion yang berbeza walau profesion terakhir mona fendi adalah menjadi bomoh & pembunuh walau sebelum dia menjadi bomoh & pembunuh dia adalah seorang penyanyi jugak.Semua mereka ada kaitan dengan kajang.

Tiada ulasan:

Catat Komen