Nuffnang

Sabtu, 26 April 2014

Fina af - Google Blog Search

Fina af - Google Blog Search


Gambar Panas <b>Fina AF9</b> Tindik Pusat | Blog Berita Online

Posted: 23 Oct 2012 07:48 PM PDT

Fina AF9 telah memuat naik gambar pusat yang bertindik di akaun Istagram milik beliau. Bagaimanapaun, Fina yang popular dengan lagu 'Menangis Lagi' menafikan gambar itu kepunyaan beliau. Kata Fina:

"Sebenarnya, gambar itu bukanlah saya. Saya cuma ambil dari internet dan sengaja memilih gambar wanita yang rambutnya hampir serupa dengan saya dan muatnaik untuk suka-suka. Tak mungkinlah saya nak tindik pusat, kemudian masukkan ke laman sosial. Kalau ibu saya tahu, dia pasti akan marah. Jadi, tak ada sebab saya mahu lakukan perkara sebegitu."

Dalam pada itu, beberapa keping gambar yang menampakkan Fina memakai gaun ketat serta seksi juga turut dimuat naik ke laman Instagramnya. Gambar-gambar berkenaan telah menimbulkan beberapa spekulasi serta dan persoalan kepada para peminat.







Incoming search terms:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan