Nuffnang

Khamis, 24 April 2014

Iqram Dinzly - Google Blog Search

Iqram Dinzly - Google Blog Search


myartis.com : GAMBAR & GOSIP - KEKASIH BARU <b>IQRAM DINZLY</b>?

Posted: 21 Apr 2014 02:58 PM PDT

Kami mendapat gambar-gambar ini melalui email yang dikirimkan oleh seorang peminat Iqram Dinzly. Menurut pengirim, Iqram dilihatnya makin dilamun cinta dengan kekasih baru tersebut yang mempunyai darah keturunan seni.

"Haaiii... Saya dan kawan-kawan dapat bau yang iqram dinzly makin dilamun cinta dengan kekasih barunya sehingga Soo Wincci sendiri pernah berjumpa dengan gadis itu.

Klik gambar untuk size besar

"Tapi apapun kelasih baru Iqram ni rupanya pramugari dekat Saudi Air and Iqram kantoi comment dekat photonya dengan menggelarkan dirinya sebagai 'baby' pada gadis tu. Kalau ye pun abang Iqram dah berpunya, mengaku je la and please suruh kekasih dia berubah pakaian yang tak la seksi sangat macam sekarang," tambah pengirim yang tidak mahu identitinya didedahkan itu.

Haaippp...!! Betul ke Iqram? Kalau betul, tahniah diucapkan... moga hubungan Iqram dan kekasih baru tersebut bertahan hingga ke jinjang pelamin.

         ________________________

Wajah Sebenar Kekasih Baru <b>Iqram Dinzly</b> Bernama Baby | gempakkk

Posted: 21 Apr 2014 05:25 PM PDT

Laman Ping.Busuk dibangunkan dan diaturcara oleh pengaturcara kami tersendiri. Sebarang kesulitan, diharap anda dapat menghubungi kami melalui email busuk.org[at]gmail ataupun melalui laman fb kami.

Online user : 2,759
Widget Aktif : 3,932
Banner Aktif : 5,424

Domain Dibenarkan: 9,356
Jumlah Artikel : 664,842

Tiada ulasan:

Catat Ulasan