Nuffnang

Rabu, 14 Mei 2014

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


<b>Fasha Sandha</b> Bidas Amyra Rosli | - Beautifulnara

Posted: 30 Mar 2014 07:10 PM PDT


Kan Abang Nara dah cakap ada sesuatu yang pelik apabila pelakon baru, Amyra Rosli mempertikaikan Fasha Sandha baru-baru ini. Setahu Abang Nara, Fasha merupakan seorang yang sangat tinggi displinnya dan tidak pernah menimbulkan masalah di lokasi penggambaran. Agak pelik juga apabila Amyra sanggup bersumpah tidak pernah datang lewat sehingga menyebabkan Fasha Sandha meninggalkan lokasi.

amyra dan fasha sandha

Menerusi BiPop semalam, Fasha Sandha telah tampil untuk memberikan penjelasan mengenai perkara sebenar yang telah berlaku. Paling penting, Fasha menjelaskan yang dia tidak memberi kenyataan pada mana-mana wartawan sebaliknya isu ini timbul bersumberkan pihak produksi sendiri. Kata Fasha:-

Ya memang benar saya pernah tinggalkan lokasi penggambaran telefilem Baju Raya Yaya kerana kelewatan Amyra. Saya tidak tahan menunggu berjam-jam di lokasi kerana kelewatan artis.

Kalau menunggu pembikinan cahaya atau perkara lain tidak mengapa, tapi bukanlah masalah kelewatan artis. Dua hari sebelum itu ada artis lain datang lewat dan hari ketiga, Amyra pula lewat, jadi saya tinggalkan set. Tapi keesokan harinya saya datang ke lokasi dan keadaan kembali normal.

Ramai saksi di lokasi penggambaran tahu mengenai perkara itu. Dia sendiri memohon maaf kepada semua di set itu atas kelewatannya. Amyra memberika alasan dia tidak tahu masa dia patut datang.

Saya pun hairan mengapa Amyra menafikan dan bersumpah di tidak lewat. Walau apa pun juga alasan, memang Amyra lewat sedangkan saya sampai di lokasi seawal jam 8 pagi dan sudah siap bersolek setar bersedia masuk set.

Amyra sampai jam 10 pagi dan masih belum bersiap sedia. Saya harus menunggu beberapa jam lagiuntuk dia bersiap. Apa pun, saya sudah memaffkan Amyra. Saya yakin dia tidak berfikir panjang sebelum memberikan kenyataan.

fasha sandha

Dalam artikel yang sama juga, pengarah telefilem tersebut, Shuhaimi Lua mengesahkan bahawa Amyra Rosli memang hadir lewat ke set penggambaran. Jadi ini bermakna Amyra di dalam kenyataannya kepada akhbar sebelum ini telah pun berbohong. Apa pun, selaku pelakon haruslah ada displin terutama bab menepati masa kerana kita bekerja dengan ramai orang. Dengar ceritanya, Fasha Sandha teringin membuka bengkel mengenai hal displin kepada artis baru yang berbakat tetapi lemah daripada segi pengurusan masa. Satu inisiatif yang sangat bagus pada pendapat Abang Nara.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Komen