Nuffnang

Rabu, 14 Mei 2014

Jue Aziz - Google Blog Search

Jue Aziz - Google Blog Search


<b>Jue Aziz</b> & Bayu Daniels Sudah Bergelar Suami Isteri? |

Posted: 11 May 2014 07:51 PM PDT


Terkejut juga Abang Nara membaca kisah Jue Aziz dan Bayu Daniels yang dikatakan sudah pun bergelar suami isteri di Metro Ahad semalam. Iyerlah, tak ada majlis, tak ada hebahan, tup-tup khabarnya mereka sudah bernikah. Maka Abang Nara pun membuat penyiasatan sedikit untuk mengesahkan berita ini. Menerusi akaun Instagram Bayu Daniels yang merupakan seorang gitaris kumpulan DV8 dari Indonesia, dilihat banyak gambar-gambar mereka berdua dikongsi untuk tatapan para peminat.
jue aziz dan bayu danielsMenariknya bersempena Hari Ibu semalam, Bayu Daniels telah berkongsi gambar di atas dengan caption "Happy mothers day cinta @jueaziz_22 ..wish u always be a good mother for our kids :* God bless u always…Amin". Malah menerusi Metro Ahad semalam, Jue dikatakan kadangkala membawa Bayu ke lokasi penggambaran dan memperkenalkan jejaka tersebut sebagai suaminya kepada para krew.
jue aziz dan bayu danielsMungkin sudah tiba masanya untuk Jue Aziz tampil dan mengesahkan berita gembira ini. Pasti ramai peminat Jue yang teruja untuk mengetahui kebenaran berita perkahwinannya. Apa pun, kalau benar-benar sudah mendirikan rumahtangga dengan Bayu Daniels, jutaan tahniah Abang Nara ucapkan. Semoga berbahagia ke akhir hayat. Lagi beberapa gambar pasangan ini dengan membaca artikel sepenuhnya.

P.S: Kasut dengan tema aiskrim yang sangat cool


jue aziz dan bayu daniels
jue aziz dan bayu daniels
jue aziz dan bayu daniels

Baca Yang Ini Pulak:-

Bukti <b>Jue Aziz</b> Sudah Berkahwin Dengan Gitaris Indonesia | Sensasi <b>...</b>

Posted: 11 May 2014 10:16 PM PDT

Bukti Jue Aziz Sudah Berkahwin Dengan Gitaris Indonesia  |  Pelakon terkenal tanah air, Jue Aziz telah dikatakan sudah bernikah secara senyap di Indonesia dengan seorang gitaris kumpulan DV8 iaitu Bayu Daniels.

Yang terkini, inai di jari Jue yang dilihat ketika Bayu mengadakan persembahan di Hard Rock Cafe, Kuala Lumpur telah menguatkan lagi spekulasi bahawa mereka baru bernikah beberapa bulan yang lalu.

Bukti Jue Aziz Sudah Berkahwin Dengan Gitaris Indonesia Bukti Jue Aziz Sudah Berkahwin Dengan Gitaris Indonesia

Bukti Jue Aziz Sudah Berkahwin Dengan Gitaris Indonesia. Apa yang lebih menarik, Bayu Daniels telah memuatnaik sekeping gambar dirinya bersama Jue Aziz bersempena dengan sambutan hari ibu semalam.

"Happy mothers day cinta @jueaziz_22 .

.wish u always be a good mother for our kids :* God bless u always…Amin," dipetik dari Instagram milik Bayu.

- Sumber -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan