Nuffnang

Sabtu, 7 Januari 2012

Adi Putra - Google Blog Search

Adi Putra - Google Blog Search


<b>Adi Putra</b> : Muda pada saya rupanya | Anamarzablog.com

Posted: 02 Jan 2012 09:21 AM PST

Mati-mati ingatkan adi putra ni umurnya pertengahan 30-an, rupanya baru masuk awal 30-an ya. Mungkin faktor muka dia yang nampak matang tu yang saya ingat dia ni tua sikit pada saya. Hahaha perasan diri muda lagi ni yang payah.
Ada sesiapa yang minat ngan lakonan adi Putra ni tak?

Kalau ada sama gerabak la kita. Adi Putra ni antara hero yang saya minat, tapi tak da la minat sangat sampai semua cerita lakonan dia nak di tengok. Tentang Dhia pun saya setakat tengok sikit-sikit je, episod last baru tengok penuh.

Pada saya ADi Putra ni antara hero yang semakin meningkat usia semakin hensem..Setuju?

Tak kisah la tu, yang pasti hero yang kat rumah ni  beribu-ribu kali lagi hensem....

Okey la jom layan nyanyian akustik lagu Dhia Untuk Ku by Adi Putra  ni:

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan