Nuffnang

Sabtu, 7 Januari 2012

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


Teman Rapat: Hubungan <b>Erra Fazira</b> & Engku Emran Tidak Stabil <b>...</b>

Posted: 29 Dec 2011 06:00 PM PST

December 30, 2011 by  

Erra Fazira

Minggu ini boleh di'katakan yang beberapa saluran media berjaya membawa kembali gossip yang melibatkan rumahtangga Erra Fazira & Engku Emran.

Mengambil faktor ketidakhadiran Engku Emran menemani aktiviti Erra Fazira sepanjang 2011, si isteri sekali lagi berhadapan dengan soalan panas wartawan.

Erra Fazira bagaimanapun sekali lagi menafikan yang rumahtangga beliau kini sedang mengalami masalah seperti yang di'dakwa.

Seorang teman rapat Erra Fazira yang juga orang kuat industri seni ada menghubungi kami petang semalam membawa sedikit gambaran tentang keadaan sebenar hubungan Erra Fazira dan Engku Emran.

Menurut individu ini, hubungan mereka berdua ketika ini memang tidak stabil tetapi tidak dapat mengesahkan dakwaan yang Engku Emran kini tinggal berasingan daripada Erra Fazira dan anak.

Dakwaan ini turut datang dari beberapa orang penggiat forum hiburan yang berkata mereka beberapa kali terserempak dengan kereta milik Engku Emran di'rumah ibu bapa beliau berhari hari lama'nya.

Engku Emran kini sedang mencari pekerjaan baru selepas kontrak bersama Bernama TV tamat Oktober 2011 yang lalu dan ini juga mungkin salah satu punca Engku Emran enggan kelihatan di'mata umum.

Teman rapat Erra Fazira juga ada menyebut yang beliau pernah menjadi tempat meluah perasaan aktress popular itu sejak kebelakangan ini apabila pertengkaran terjadi antara mereka berdua.

Bohong apa yang di'katakan sumber kami ini, maka bohong juga'lah seluruh entri ini. Tetapi jika benar, apa sebenarnya yang mahu Erra Fazira sorok dari pandangan peminat? Hmm.

Kredit tanpa prejudis untuk rotikaya.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan