Nuffnang

Sabtu, 7 Januari 2012

najwa latif - Google Blog Search

najwa latif - Google Blog Search


Full content generated by Get Full RSS.

JIWANG Torrent : Music/Video - CARTA HATI - <b>Najwa Latif</b> [HD]

Posted: 04 Jan 2012 08:13 PM PST


Download via USEnet
Binverse offers anonymous and uncensored access to the Usenet. More than 800 TB of files are available. Usenet was developed before the Internet and is made up of over 60,000 discussion forums (Newsgroups) on any conceivable topic, in which opinions and files (e.g. videos, MP3s, software, games and adult contents) can be exchanged.

Test Usenet downloads at full DSL-broadband speed for FREE

&#39;Ladies Night&#39; Bersama <b>Najwa Latif</b> di Kota Bharu ! « Pena Kusisip <b>...</b>

Posted: 05 Jan 2012 10:17 PM PST

Najwa hanya bersama wanita di Kota Bharu 

PENGKALAN CHEPA, 6 Jan: Artis baru yang terkenal dengan lagu 'Cinta Muka Buku' Najwa Latif bakal membuat persembahan di Kelantan sempena program 'Kelantan Got Talent, Ladies Night'.

Program tertutup khusus untuk golongan wanita sahaja itu akan diadakan di Kelantan Trade Cantre kira-kira 2.30 petang dan pukul 8.45 malam untuk Ladies Night, pada 23 Januari ini.

Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Wanita, Keluarga dan Kesihatan negeri, Wan Ubaidah Omar (gambar) ketika memberitahu media berkata, program berkenaan dianjur bertujuan untuk mencari bakat-bakat baru dalam hiburan.

"Saya sedar ramai anak-anak kita serta kaum wanita kita yang boleh menyanyi atau membuat persembahan, cuma bakat saja tidak dicungkil.

"Program ini kita anjur juga untuk menghibur kaum wanita, kerana hiburan itu fitrah manusia yang memerlukan hiburan, cuma program ini tertutup macam biasalah khusus untuk kaum wanita sahaja," ujarnya lagi.

Beliau berkata demikian kepada media selepas menghadiri majlis rebranding Perdana Resort oleh Menteri Besar, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, semalam.

Katanya lagi, majlis itu bermula jam 2.40 petang dan ianya terbuka kepada kaum wanita berusia 15 tahun ke atas, termasuk rakan media di kalangan wanita.

Harakahdaily

Advertisement
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan