Nuffnang

Sabtu, 4 Februari 2012

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search


[Terbakor Hiburan] Apabila <b>Elfira Loy</b> dikutuk peminat Randid <b>...</b>

Posted: 15 Jan 2012 06:07 PM PST

Jan - 16 - 2012

Terbakor Admin

 

Gandingan Elfira Loy dan Randid Pangalila dalam telemovie Biar Mimpi Sampai Ke Bintang pasti mendatangkan banyak cemburu dari peminat kedua kedua artis itu kan? Siapa dah tengok telemovie tu? Kami dah tengok, dan bagi kami cerita tu memang best. Kisah cinta remaja, biasalah kan. Takkan nak harapkan plot yang berat dalam sebuah kisah cinta remaja.

Bagi Elfira Loy, dia tidak melenting apabila peminat Randid Pangalila mengutuknya menerusi laman Twitter. Baginya, perkara itu memang sudah dijangkakan apatah lagi dengan status Randid sebagai pelakon popular di Indonesia yang mempunyai ramai peminat. Elfira Loy melalui Mstar menyatakan dia hanya ketawa apabila mengetahui tentang perkara itu. 

 Cocoaphilia coklat paling sedap!   

  Kuasa PRU 13 yang PERLU diketahui!   

  Panduan Kesihatan Khas untuk Ibu Hamil!  

Elfira Loy dan Randid Pangalila dalam Biar Mimpi Sampai ke Bintang

[Terbakor Hiburan] Apabila Elfira Loy dikutuk peminat Randid Pangalila

Elfira Loy tidak kisah dikritik peminat Randid Pangalila

Elfira, 17, berkata, dia tidak melenting dengan perkara itu kerana telah menjangkakan ia akan berlaku kerana Randid adalah pelakon popular dan ramai peminat.

"Saya hanya ketawa apabila mengetahui ramai peminat Randid mengutuk saya di laman sosial dan sudah mengagak perkara tersebut akan terjadi.

"Kami hanya berlakon dalam satu drama dan tidak ada apa-apa berlaku di antara kami," ujarnya kepada mStar Online.

Dalam pada itu, Elfira berkata, perkara tersebut berlaku kerana lakonan mereka dalam drama arahan Michael Ang itu mendapat sambutan hangat sehingga diulang tayang sebanyak beberapa kali di saluran Astro Ria.

Tambahnya, adegan romantik antara mereka juga mungkin menyebabkan peminat pelakon yang popular dengan siri Nada Cinta itu berang terhadapnya.

"Saya memandang positif terhadap apa-apa juga perkara negatif yang diperkatakan mengenai saya dan tidak mahu mengambil serius mengenai perkara itu," ujarnya.

 Selak Raja Lawak 6, the best!  

  Nak lulus Temuduga Jururawat dengan mudah?  

  Buat income di Twitter tanpa modal!  

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan