Nuffnang

Ahad, 5 Februari 2012

Jamal Abdillah - Google Blog Search

Jamal Abdillah - Google Blog Search


Aku Maafkan Kamu: Zizan Raja Lawak Lakon Nyanyian Malique <b>...</b>

Posted: 09 Jan 2012 07:15 AM PST

Jarang sebenarnya ada insan seni Malaysia yang boleh kita nikmati karyanya namun wajah semakin hilang dari paparan media.

Malique yang sebelum ini popular bersama duo hip hop Too Phat kini selesa bekerja di'belakang tabir tanpa mendedahkan rupa wajah terkini beliau.

Ini termasuk keputusan beliau untuk tidak muncul dalam video klip rasmi lagu terbaru beliau bersama lagenda Jamal Abdillah, Aku Maafkan Kamu.

Sebaliknya Zizan Raja Lawak telah rela untuk mengambil tempat Malique dalam video klip hitam putih ini. Dan, kita juga tahu yang Zizan Raja Lawak pun memang seorang yang berbakat menyampaikan bait bait lagu ala Malique.

Kalau di'takdirkan lagu Aku Maafkan Kamu ini mampu sampai ke peringkat akhir Anugerah Juara Lagu ke 27 nanti, pasti'nya Zizan Raja Lawak bakal ke pentas menyampaikan bahagian Malique. Heh.

Dan, misteri Malique yang tidak mahu muncul ke khalayak ramai ini kami ambil ini sebagai cabaran untuk mendapatkan gambar terbaru beliau untuk tatapan anda semua. Tidak lama lagi. Enjoice!

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan