Nuffnang

Ahad, 5 Februari 2012

Shila Amzah - Google Blog Search

Shila Amzah - Google Blog Search


Video: <b>Shila Amzah</b> Nyanyikan Single Terbaru &#39;Sedar&#39; & Jejaka <b>...</b>

Posted: 16 Jan 2012 08:01 AM PST

Dan, Shila Amzah kembali lagi dengan sebuah lagu baru dan sekali lagi ini merupakan sebuah lagu ciptaan sepenuhnya oleh empunya suara.

Lagu bertajuk Sedar merupakan single kedua Shila Amzah yang bakal di'lancarkan sepenuhnya sekitar Mac 2012 — menurut maklumat terakhir yang di'terima.

Walaupun dalam video di'bawah Shila Amzah membawakan lagu ini dalam versi akustik, Sedar ini merupakan sebuah lagu dengan rentak rancak pada asalnya.

Menariknya, pada awal video versi akustik untuk lagu Sedar ini, Shila Amzah ada menyebut nama seorang jejaka iaitu Harris dan penjelasan ringkas melalui Twitter penyanyi ini menjelaskan yang Harris merupakan kisah lama beliau. 

Kalau anda rajin, anda semua boleh ke Youtube sekarang untuk melihat komen para peminat Shila Amzah yang prihatin akan rantai burung hantu yang beliau kenakan dalam video tersebut. Heh.

Full content generated by Get Full RSS.

(6 GAMBAR)<b>Shila Amzah</b> Dan Sha&#39;naz Ahmad Tampil Mesra Di <b>...</b>

Posted: 30 Jan 2012 08:56 PM PST

Abang Nara yakin dan pasti ramai lelaki yang akan panas hati melihat kemesraan yang ditampilkan oleh Shila Amzah dan Sha'Naz Ahmad di blue carpet AJL26 baru-baru ini. Sememangnya mereka berdua sedang mabuk bercinta. Kalau tak mabuk, takkanlah sampai berpegangan tangan semesra ini kan? Apa pun, mereka berdua memang nampak sangat sweet sebagai couple.

shila dan sharnaz ahmad

Lagi beberapa keping gambar kemesraan Shila Amzah dan Sha'naz Ahmad dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada RentakArtis.

shila dan sharnaz ahmad

shila dan sharnaz ahmad

shila dan sharnaz ahmad

shila dan sharnaz ahmad

shila dan sharnaz ahmad

Baca Yang Ini Pulak:-



Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan