Nuffnang

Isnin, 13 Februari 2012

Zul Huzaimy - Google Blog Search

Zul Huzaimy - Google Blog Search


<b>Zul Huzaimy</b> tak dapat watak jahat | N9 Kini - Portal Berita Negeri <b>...</b>

Posted: 27 Jan 2011 06:39 PM PST

SEAWAL promosi filem Haq terbitan KasihDia Pictures tahun lalu, ramai sudah memperkatakan mengenai watak Bad, lakonan Adi Putra yang beraksi panas dengan Zahra (Nanu Baharudin).

Fakta menarik pada majlis previu filem itu malam kelmarin, watak Bad juga sebenarnya turut menjadi idaman Zul Huzaimy yang memegang watak Haq. Namun, sebaik saja produksi memulakan sesi latihan, watak Bad diserahkan kepada Adi Putra.

Kata Zul Huzaimy, sebaik saja mendapat skrip filem itu, dia begitu inginkan karakter Bad yang berdengki dengan saudara lelakinya sendiri kerana memiliki kuasa luar biasa. Cemburu dan berasakan dirinya tidak disayangi keluarga, Bad kemudian melarikan diri. Kepulangannya, bagaimanapun menimbulkan seribu satu persoalan apabila dia juga memiliki kuasa luar biasa.

"Saya sukakan perjalanan cerita Haq. Awalnya saya minta produser untuk melakonkan watak antagonis itu, namun dia tidak setuju. Mungkin mereka rasa saya selalu membawakan watak sedemikian dan ada baiknya saya menjadi Haq. Sebagai pelakon, sudah tentu saya kecewa kerana tidak dapat melakonkan watak yang begitu kuat pada pandangan saya," katanya.

Tiada ulasan:

Catat Komen