Nuffnang

Khamis, 1 Mac 2012

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


<b>Erra Fazira</b> Dilantik Menjadi Duta Estee Lauder Malaysia |

Posted: 01 Mar 2012 05:08 PM PST

Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia nampak di wajah yang tulus dan mulus. Walaupun ramai lagi artis muda yang boleh dikatakan menarik, namun Estee Lauder Malaysia telah pun memilih artis senior, Erra Fazira sebagai duta terbaru mereka. Bagi Abang Nara, ini satu pilihan yang sangat tepat.

erra fazira estee lauder malaysia

Menurut Erra, dia sudah lama menggunakan Estee Lauder. Kata Erra:-

"Saya berasa bangga apabila dipilih sebagai duta jenama Estee Lauder Malaysia. Estee Lauder adalah jenama kosmetik terkemuka yang menawarkan pelbagai produk unggul untuk wanita pelbagai kaum dan gaya. Produk Estee Lauder amat sesuai untuk kulit saya. Saya yakin terhadapnya dan saya gunakannya setiap hari. Ini merupakan peluang terbaik buat saya untuk memberitahu setiap wanita mengenainya.

Apa pun tahniah kepada Erra Fazira atas perlantikan ini. Apa pun Abang Nara rasa ramai peminat di luar yang tak sabar untuk melihat Erra mengandung lagi. Abang Nara doakan agar tahun 2012 dimurahkan rezeki untuk menimang cahaya mata sekali lagi. Amin. Kredit berita Portal Murai.

Baca Yang Ini Pulak:-


GAMBAR SANA SINI - HAPPY BIRTHDAY <b>ERRA FAZIRA</b>..! - myArtis

Posted: 09 Feb 2012 12:54 PM PST


Ucapan Hari Lahir melalui Tweet Engku Emran kepada isterinya Erra Fazira yang lahir pada 9 Februari 1974. Erra arau nama sebenarnya  Fazira Wan Chek lahir di Sungai Choh, Rawang, Selangor dan berbintang Aquarius.

Untuk info, hasil perkahwinan dengan Engku Emran atau nama sebenarnya Engku Emran Engku Zainal Abidin, mereka dikurniakn anak comel bernama Engku Aleesya Engku Emran.

Moga ulang tahun kelahiran Erra tahun ini memberi seribu erti dan menambah kebahagiaan kepada mereka sekeluarga. Amin..!

Klik untuk imej besar...

KLIK UNTUK MELIHAT
GAMBAR NOSTALGIA ERRA FAZIRA

EXTRA:
RAGAM ENGKU ALEESYA


Tiada ulasan:

Catat Ulasan