Nuffnang

Khamis, 8 Mac 2012

Tiz Zaqyah - Google Blog Search

Tiz Zaqyah - Google Blog Search


<b>TIZ ZAQYAH</b> PANDAI MELUKIS RUPANYA!!!

Posted: 08 Mar 2012 04:15 PM PST

Wah!!! Tak sangka pulak ye. Rupanya pelakon yang cantik molek macam Tiz Zaqyah ni ada bakat yang terpendam. Dia pandai melukis. Meh tengok hasil dia.

Kan cantikkan? Rasa-rasa kalau Tiz pergi belajar cara melukis yang sebenar mungkin Tiz boleh melukis potret jual seperti yang pernah dilakukan oleh Imuda satu ketika dahulu. 

Pasti ramai yang mahukan lukisan wajah mereka sendiri yang datangnya daripada tangan Tiz. Agak - agaknya, Tiz tak nak bukak tempahan ke?

Tapi, tahan la kalau Tiz Zaqyah ni ada bakat macam tu. Tak de la macam sesetengah ahli Politik tu kan. Bakat dia tak de lain melainkan suka menipu orang!!! Itu je kerja yang dia tau buat pun!!! Nak harapkan dia jaga kebajikan rakyat? Jangan mimpi la!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen