Nuffnang

Selasa, 17 April 2012

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


<b>FASHA SANDHA</b> KAHWIN 27 APRIL 2012

Posted: 12 Apr 2012 12:46 AM PDT

Fasha Sandha Kahwin 27 April 2012!! Alhamdulillah, Fasha Sandha akan berkahwin dengan kekasih hatinya iaitu Jejai pada 27 April 2012.

Fasha Sandha dan Jejai kahwin

Harian Metro melaporkan yang majlis perkahwinan Fasha Sandha yang kini berumur 28 tahun dengan Toh Muda Rizal Ashram Ramli akan diadakan di sebuah hotel di ibu negara.

Kad undangan perkahwinan Fasha Sandha juga telah siap dan hanya tunggu masa untuk diedarkan sahaja. Walaubagaimanapun, majlis ini akan diadakan secara tertutup membabitkan anggota keluarga serta kenalan rapat sahaja.

Kad kahwin Fasha

"Majlis ini kami lakukan secara tertutup membabitkan 300 jemputan termasuk keluarga dan teman rapat saja. Saya bersyukur dengan segala limpahan rezeki dan alhamdulillah akhirnya apa yang kami rancang dapat juga direalisasikan.

"Kad undangan kahwin sudah pun siap dan insya-Allah ia akan diedarkan tidak lama lagi, tapi saya minta maaf kerana masih tidak dapat memberitahu lokasi majlis diadakan kerana saya menghormati permintaan ibu bapa Rizal dan ibu bapa saya,"

Tahniah kepada Fasha dan Jejai. Walaupun pelakon wanita popular ini mengadakan majlis tertutup, kami tetap doakan majlis kahwin Fasha Sandha 27 April ini berjalan dengan lancar.

Advertistment

Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
Fasha Sandha Kahwin 27 April 2012, 10.0 out of 10 based on 1 rating

10 Artikel Pilihan Ramai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan