Nuffnang

Selasa, 17 April 2012

Remy Ishak - Google Blog Search

Remy Ishak - Google Blog Search


(Gambar) <b>Remy Ishak</b> Kini Seorang Komando. Biar Betul <b>...</b>

Posted: 09 Apr 2012 06:14 AM PDT

Stop! Jangan risau buat peminat Remy Ishak semua, pelakon tersebut tidak berhenti berlakon untuk menyertai askar. So anda boleh tarik nafas lega sekarang. huh! Sebenarnya, Remy Ishak dan pelakon lain telah menjalani latihan komando bagi mendapat feel untuk filem baru mereka yang bergenre perang iaitu "Bravo 5″ yang dikatakan diolah semula dari kisah benar yang diselongkar melalui Diari Misi Komando yang dahulunya merupakan Rahsia Sulit ATM.

Filem ini mengisahkan lima anggota Komando (Rejimen Gerak Khas) ditugas mengesan kedudukan gerila komunis yang merancang menguasai kedudukan strategik kawasan tengah Semenanjung Malaysia. Kawasan tengah semenanjung akan dijadikan lokasi menawan Malaysia dengan perjuangan bersenjata. Lima komando tersebut berjaya mengesan kem dan kedudukan musuh serta perancangan sulit mereka. Tetapi malangnya hubungan terputus akibat Set Komunikasi yang rosak. Tanpa bantuan pasukan tentera yang sepatutnya tiba, mereka bertempur melawan hampir 200 gerila. Sebelum pertempuran bermula, setiap dari mereka telah menulis wasiat. Adakah mereka berjaya ? Yang pastinya mereka memang berjaya, jikalau tidak sudah tentu Malaysia di perintah oleh komunis pada hari ini. #lol Tapi bagaimanakah cara mereka berjaya? Jeng..jeng..jeng.. itu anda kena tunggu tayangannya nanti! Ok?

Gambar dibawah di ambil semasa salah satu latihan komando iaitu latihan menembak yang terpaksa dijalani oleh Remy Ishak dan Beto Kusyairy untuk filem "Bravo 5″.

Macho gila Remy dan Beto. Cemburu kami taw!

Senjata yang digunakan dalam latihan menembak


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

  • filem bravo 5
  • model shida yaacob
  • remy ishak askar
  • bravo 5
  • bravo movie remy ishak
  • rahsia latihan komando

Tags: , , , ,

Category: Wassupz! Tempatan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan