Nuffnang

Selasa, 17 April 2012

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


Misteri <b>Tomok</b> Muntah Darah | Oh! Artis | Dunia Gosip dan Hiburan <b>...</b>

Posted: 20 Mar 2012 01:00 AM PDT

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Sudah beberapa kali kita dengar di kalangan artis yang terkena amalan ilmu hitam akibat dengki, balas dendam dan sebagainya. Kali ini tempias berita ini pula terkena kepada Tomok OIAM, yang mengalami muntah darah pada malam Isnin lalu.

Shah Indrawan Ismail, 28, tiba-tiba sahaja muntah darah. Namun Tomok menolak dakwaan dia terkena perbuatan santau atau ilmu hitam ke atasnya. Tomok juga menolak muntah darah itu disebabkan apa-apa penyakit kronik.

Bagi Tomok, kemungkinan yang berlaku adalah kerana faktor tersalah makan. Namun begitu Tomok hanya mengambil ubat tanpa merujuknya ke pihak hospital.

"Saya harap apa yang terjadi (muntah darah) bukan sesuatu yang serius atau memudaratkan. Saya tidak nafikan ada juga terfikir kemungkinan isu disantau atau simptom penyakit kronik. Memandangkan saya hanya muntah sekali, insyaAllah ia bukan perkara yang serius."

"Saya tak nafikan muntah darah agak banyak pada malam semalam (Isnin) tetapi ia hanya berlaku sekali sahaja. Selepas saya mengambil ubat, alhamdulillah keadaan sudah baik pada pagi ini. Kalau berlarutan tentu saya pergi hospital."

Apa yang kami nasihatkan, eloklah Tomok dapatkan rawatan susulan. Cuba periksa, bimbang sesuatu yang tidak terduga berlaku, sekurang-kurang boleh dicegah sebelum parah. Namun begitu, kami sentiasa mendoakan kesihatan yang baik untuk Tomok yang bakal menjadi seorang bapa tidak lama lagi.

OH ARTIS : ADA EK FAKTOR SALAH MAKAN, ORANG MUNTAH DARAH BANYAK BEGITU. MAAF KURANG ARIF.

vimax

hawanafsu

formulaluarbiasa

vimax

aaracloset

bakewithelly

jutawanklik

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan